BMW M3 prichádza aj vo verzii sedan

Po niekoľkých rokoch prichádza "em-trojka" vo verzii sedan, ktorá sa onedlho pripojí k už predávanému Coupé. Za prednou časťou sedanu sa skrýva osemvalcový klenot prevzatý z kupé. Pohonná jednotka je vybavená variabilným časovaním ventilov VANOS a má hliníkový blok.

11.10.2007 19:13
BMW M3 Sedan Foto:
BMW M3 Sedan
debata

Motor s objemom 4 litre dosahuje najvyšší výkon 309 kW (420 k) pri 8300 ot./min a maximálny krútiaci moment 400 Nm prichádza pri 3900 ot./min. Vďaka týmto hodnotám zrýchli M3 Sedan z nuly na 100 km/h za 4,9 sekundy (Coupé za 4,8 s). Najvyššiu rýchlosť stopne elektronika pri 250 km/h.

Zo šesťstupňovej manuálnej prevodovky smeruje krútiaci moment na zadné kolesá cez diferenciál so zvýšenou svornosťou, ktorý je možné elektrohydraulicky úplne uzavrieť. Štandardnou súčasťou M3-ky Sedan je podvozok s elektronicky riadenými tlmičmi, ktoré ponúkajú tri režimy nastavenia.

Interiér BMW M3 je v rámci jeho výkonov vcelku civilizovaný. Že sedíte v aute takého kalibru spoznáte v zásade iba podľa športových sedadiel s výrazným bočným vedením a kde-tu sa objavujúcemu znaku „M3“.

M3 má vo verzii sedan dĺžku 4580 mm, šírku 1817 mm, na výšku meria 1447 mm rázvor je dlhý 2761 mm. Batožinový priestor tu pojme rovných 450 litrov (o 50 l viac než kupé). Ak vezmeme do úvahy aj zadný rad sedadiel, z M3 sa nám stalo celkom praktické rodinné auto.

debata chyba
Články podľa značiek