Pôvodné plány Sergia Marchionneho prešli korekciou. Z veľkých slov vstúpila do reality zatiaľ len revitalizácia značky Maserati. Ani tu však nie je všetko tak, ako si to šéf koncernu FCA predstavoval. Maserati má síce slušnú ponuku modelov, no predaje i tak zaostávajú za očakávaniami. A Alfa Romeo? Tak v tomto prípade už priaznivci značky, a to aj tí skalní, strácajú trpezlivosť. Sedan Giulia, predstavený vlani v júni, mal byť totiž na trhu od konca minulého roka, no nakoniec sa nová pýcha Alfy dostane k prvým zákazníkom až začiatkom leta. Aj to len vo vrcholovej verzii QV. Bežné Giulie dorazia dokonca v roku 2017.
S Alfou súvisia aj ďalšie informácie. Pôvodný plán ôsmich modelov, kde má byť okrem Giulie aj novej Giulietty, ktorá prejde na zadný náhon, aj veľký sedan, tri crossovery a dva „extra“ modely, pravdepodobne nástupcovia Alfy 4C a 8C, síce ostáva v platnosti, ale časový harmonogram sa posúva. Ponuku skompletizuje Alfa až v roku 2020, teda o dva roky neskôr, ako sa očakávalo. Dovtedy sa však určite stretneme s jej prvým SUV na báze Giulie, ktoré by sa mohlo ukázať už budúci rok. Zmeny súvisia aj s Chryslerom. Ten nebude ponuku rozširovať, ale skôr škrtať. Do 18 mesiacov sa majú totiž stať minulosťou sedany Chrysler 200 a sesterský Dodge Dart.
Marchione vyjadril na adresu Chrysleru 200 kritiku už dávnejšie, najmä z dôvodu zlého prístupu k zadným sedadlám, za čo padali hlavy dizajnérov. Namiesto faceliftu však dostane tento americký sedan strednej triedy definitívne „padáka“, a to sa predstavil len pred necelými dvoma rokmi. Marchione vidí spásu v nových crossoveroch, ktoré nahradia oba modely. Sedany síce celkom nevylúčil, ale ich vývoj a produkciu plánuje už len v kooperácii s inými výrobcami.
Vyjadril sa tiež na tému značiek Jeep a RAM, ktoré držia koncern nad vodou. Známy je vývoj novej, ľahšej generácie Wrangleru, ktorá by mohla prísť budúci rok. Tá má okrem benzínového a úplne nového dieselového motora dostať aj hybridnú technológiu. Vzniknú dokonca hneď dve verzie – mild-hybrid aj full-hybrid. Rovnakým spôsobom má znížiť spotrebu a emisie RAM 1500, jeden z najpredávanejších pikapov v USA. Hybridov, a to aj so 48-voltovou elektrickou sústavou, by však malo byť podstatne viac. V hre je tiež Wrangler pikap, ktorý bo mohol za Atlantikom akcelerovať predaje značky.
O Lancii a Fiate nepadlo ani slovo, ale je verejne známe, že Lancia už len dožíva a že Fiat uvedie tento rok na európske trhy nielen lacný sedan Tipo, ale aj jeho verziu hatchback, ktorá nahradí pôvodné Bravo.