Taliani chcú na svojom území popri Fiat ďalšieho veľkého výrobcu áut. So Stellantisom sa na jeho príchode nevedia dohodnúť.
Medzi najpredávanejšími elektrickými autami za rok 2023 sa do prvej desiatky dostalo aj čínske MG4. Český Enyaq skončil štvrtý.
Ešte nevyprchali bublinky zo šampanského od premiéry reinkarnovaného Renaultu 5 a už tu máme prvé informácie o ďalšej vzkriesenej legende.
Elektrická vlajková loď Mercedesu-Benz sa v poslednom čase trápi s odbytom. Príliš futuristický dizajn nesadol totiž konzervatívnej klientele.
Američania sa boja dovozu čínskych áut a náhradných dielov, vyrábaných pobočkami čínskych fabrík v Mexiku.
Vlastnosti letných pneumatík sú často menej sledované ako vlastnosti tých zimných, no tým najdôležitejším parametrom je schopnosť zabrzdiť auto.
Predaj elektromobilov v poslednom čase celosvetovo viazne. Plné sklady nepredaných elektrických áut majú v Nemecku aj v USA.
O aute od Apple sa hovorí už vyše 10 rokov a spoločnosť do projektu naliala miliardy dolárov. Teraz ho definitívne hodila do koša.
Vlani sa bezpečnostných testov Euro NCAP zúčastnilo len 17 nových áut. Môžu za to tak trochu aj elektromobily.
Plánuje Fiat samovraždu? Chce sa dobrovoľne stiahnuť zo segmentu miniáut, ktorému roky dominoval.
Do Nemecka práve dorazilo tritisíc áut čínskej značky BYD. Budú sa na nich voziť aj účastníci majstrovstiev Európy vo futbale.
Na ročný plat šéfa Stellantisu musí priemerný zamestnanec koncernu odpracovať vyše 43 rokov.
Toyota sa nemieni vzdať spaľovacích motorov. Hľadá všemožné riešenia, ako ich zachrániť a urobiť čistejšími.
India by mohla Škode kompenzovať stratu ruského a čínskeho trhu. Aj preto vyvinie pre túto miliardovú krajinu tretí model.
Prvý elektrický muscle car predstaví americký Dodge už 5. marca. Emócie doplní „plnotučným“ zvukom a dokonca aj vibráciami.
Dve tretiny 15-miestneho rebríčku obsadili len tri značky. Toyota v ňom má 4-násobné zastúpenie, Kia a Škoda trojnásobné.
Priateľstvo medzi ruským prezidentom Vladimirom Putinom a kórejským vodcom Kim Čong-unom sa po agresii na Ukrajine prehlbuje.
Fantóm prezývaný Flexman už zlikvidoval vyše 60 rýchlostných radarov. Pracuje profesionálne, nedokážu ho chytiť a teší sa veľkej podpore verejnosti.
Syntetické palivá sú kritizované za veľkú spotrebu zelenej energie pri ich výrobe. Rakúska spoločnosť Obrist má však iný názor.
Japonská Toyota a nemecký koncern VW sa už roky „naťahujú“ o post najväčšieho výrobcu áut planéty.
Značka zo Zuffenhausenu sa nám spája so športovými autami, ale renesancia luxusných MPV láka jej šéfdizajnéra.
Výsledky celoeurópskej ankety o najlepšie auto roka sú tak trochu prekvapením. Zlato si odniesol elektrický Renault Scénic E-Tech.
Muži uprednostňujú väčšie SUV a kombi, ženy zase kompaktné SUV alebo hatchbacky.
Bugatti už dlhší čas ukazuje potenciálnym zákazníkom nástupcu hyperšportu Chiron. A tí napriek polemike o budúcnosti motora V16 naznačujú, že pod kapotou ostane.
O úpadku tradičného jarného autosalónu sa viedlo už mnoho debát, ale skutočnosť je ešte úbohejšia. Novinky predstaví len päť značiek.