Prvým modelom Dacie, ktorý prekročil hranice Francúzska, bol trojpriestorový Logan. Ním vlastne Renault odštartoval novú epochu tejto rumunskej značky. Pôvodne lowcostový sedan určený pre Balkán, východnú Európu či Rusko sa tu zabýval prekvapujúco rýchlo. Francúzi mu vďaka čarovnej cene mnohé odpustili. A na rad prišli ďalšie modely. Hatchback Sandero, praktické kombi Logan MCV a dnes už aj Duster, Lodgy či Dokker.
V súčasnosti oslavuje Dacia vo Francúzsku predaj 900-tisíceho exemplára. To je v priemere 100 000 áut ročne. Jubilejným vozidlom sa stalo Sandero, ktoré vládne predajom Dacie v krajine galského kohúta. Pripadá naň až 232 000 kusov. Za ním nasleduje SUV Duster s počtom 150 000 predaných áut. Logan si odkrojil z koláča 100-tisíc a kombi MCV 57 000 kusov. Zvyšok pripadá na nové Lodgy a praktický Dokker. Celkovo sa Dacia vyšplhala vlani na francúzskom trhu až na piatu priečku.
Dacia je však úspešná aj na iných vyspelých trhoch. V súčasnosti je najrýchlejšie rastúcou značkou v Európe a má jeden z najmladších výrobných programov. To sa o mnohých renomovaných automobilkách bojujúcich posledné roky s krízou povedať nedá. Jej vozidlá sa vyrábajú okrem Rumunska aj v Maroku, Brazílii, Kolumbii, Rusku a Indii. Na viacerých trhoch však s logom Renaultu. Na Slovensku sa vlani Dacia umiestnila v rebríčku najúspešnejších značiek na desiatej priečke.