Nové malé Ferrari má zvýšiť predaje značky

Značka Ferrari už nechce ponúkať len exkluzívne superšporty. Vyvíja nový základný model – konkurenta bežných verzií Porsche 911.

08.04.2015 07:47
Ferrari Foto:
Ferrari vyvíja nový model, ktorý cenovo podlezie v súčasnosti najdostupnejšie Ferrari California.
debata (4)

S odchodom bývalého šéfa značky Ferrari – Luca di Montezemola sa začínajú diať v automobilke divy. Súčasný kormidelník Ferrari, ktorým nie je nik iný ako šéf koncernu Sergio Marchionne, sa vyjadril, že chce zvýšiť objemy predaja značky, čím jej chce pravdepodobne zabezpečiť istejšiu budúcnosť. Poslúžiť k tomu má práve nový základný model, ktorý by mal operovať v rovnakých vodách ako súčasné Porsche 911 či Audi R8. Predaje v tomto segmente vytvárajú väčšie čísla ako v najvyššej lige superšportov a v mnohých prípadoch generujú, napriek menšej pridanej hodnote, väčšie zisky. Medzi najdostupnejšie modely Ferrari dnes patrí Ferrari California, to však nie je čistokrvný športový model. Nový základný model Ferrari bude preto namierený práve tam, kde sa dnes darí Porsche, Audi a Mercedesu s modelom AMG GT. Termín uvedenia novinky z dielní Ferrari nik z automobilky zatiaľ oficiálne nepotvrdil.

4 debata chyba
Viac na túto tému: #Ferrari
Články podľa značiek