Na čo presne sa sťažoval ostáva tajomstvom, ale isté je, že dal technikom a dizajnérom ešte rok k dobru. Takže sériový Chiron uvidíme pravdepodobne najskôr v roku 2017, dva roky po tom, čo sa na tohtoročnom autosalóne v Ženeve predstavil posledný exemplár Veyronu s prívlastkom La Finale. Napokon, má ísť o nový etalón v triede hyperšportov, ktorý má zatieniť všetko, čo doteraz jazdilo na štyroch kolesách, Ferrari LaFerrari či McLaren P1 nevynímajúc.
Britský magazín Car tvrdí, že novinka si zachová 16-valcový motor so štyrmi turbodúchadlami. Tie však budú poháňané elektromotormi. Výkon má stúpnuť zo súčasných 1 200 až na excentrických 1 500 koní a krútiaci moment na 1 500 Nm. Agregát bude spojený cez 7-stupňovú dvojspojku permanentne s oboma nápravami. A keďže pred približne desiatimi rokmi pokoril Veyron svetový rýchlostný rekord aj rekord v zrýchlení, inak to nemá byť ani teraz. Z nuly na stovku chce šprintovať za dve sekundy a dosiahnuť 463 km/h.