K okrúhlemu výročiu si slovenský úpravca nadelil aj nové logo, ktoré navrhol anglický dizajnér Martin Cox. Dôležitejším je však model M500. Poháňaný je pôvodným benzínovým motorom 4.0 V8, ktorý v Petersporte „trochu“ upravili, čím z neho dostali výsledný výkon rovných 368 kW/500 k (podľa označenia M500). Pôvodný agregát disponoval výkonom 309 kW (420 k).
Úpravy sa dotkli sacieho potrubia, vačkových hriadeľov, riadiacej jednotky a nového výfukového potrubia so špeciálnymi športovými katalyzátormi. Podvozok sa znížil o 25 mm vpredu a 15 mm vzadu. Tvrdšiemu charakteru auta zodpovedajú aj nové pneumatiky Pirelli P-Zero Nero s rozmermi 245/35 R19 vpredu a 275/30 R19 vzadu. Na želanie sú k dispozícii aj extrémnejšie rozmery 245/30 R20 a 295/25 R20.
Interiér môže zostať sériový, komu to však nestačí, môže si ho dať prečalúniť alcantarou.