Zabudnite na naftový motor a plug-in hybrid. Najrýchlejšia Škoda má pod kapotou už len to, čo jej svedčí najviac.
Ranger nás zaujal množstvom praktických doplnkov na korbe a vnútorným priestorom. Naftový 6-valec mu svedčí, jazdný komfort má veľmi slušný.
Piata generácia japonského SUV prináša pre zákazníka voľbu hybridu, ktorú mu nie každá automobilka môže ponúknuť. Zároveň nerobí kompromisy v pohodlí a v kvalite.
Šiestu generáciu éčka predstavil Mercedes-Benz už koncom apríla, no až teraz dorazila na náš trh. Za jej volantom sme absolvovali približne 400 km.
Testované MPV príjemne prekvapilo vnútorným priestorom, rýchlym nabíjaním a aj elektrickým dojazdom. Príplatková výbava však lacná nie je.
Dieselové motory sú vraj na odpis. My sme však z toho pod kapotou našej testovacej Octavie nadšení.
Tipo Cross v prevedení kombi je praktické a slušne vyzerá. V ponuke je však iba jediný motor, ktorý ho zbytočne predražil.
Corolla nás príjemne prekvapila nízkou spotrebou - a to najmä v meste. Popritom ponúka dobrý komfort a veľký kufor.
Novinka z Kórey útočí na srdcia off-roadistov. Vidieť to na jej drsnom dizajne. Emócie schladia len zastávky na čerpacích staniciach.
Ford výrazne okresal cenu Pumy a razom sa z nej stal jeden z najzaujímavejších crossoverov na trhu.
Nový Peugeot 3008 je pre francúzsku automobilku prelomový model. Prináša veľa novej techniky a koncept interiéru, ktorý postupne dostanú aj ďalšie Peugeoty.
Ešte nikdy nebolo BMW M2 také výkonné a také rýchle. Napokon, je to vlastne malá m-štvorka. Dizajnom polarizuje a za volantom vás vystraší.
Má klasickú karosériu, naftový motor a manuálnu prevodovku. Podľa trendov by to malo byť auto na „odstrel“. Lenže, je to presne naopak.
Giulia vyzerá vynikajúco a ešte lepšie jazdí. Má výborný podvozok, silný diesel a veľmi slušný pomer cena/hodnota.
Tak ako býva pri SsangYongu zvykom, aj nový Torres ponúka veľa muziky za málo peňazí. Dojem kazí len jeho apetít.
Citroën C4 X je nielen pohodlný a úsporný, ale aj dobre vyzerá. Škoda, že nie je k dispozícii ako liftback, bol by ešte praktickejší.
V ponuke je len hybrid a testovaný plug-in hybrid. Výkon majú rovnaký - 135 kW. Plug-in hybrid zvládne na batériu až 80 kilometrov.
Gladiator je prekvapivo komfortný a dynamický na ceste a v teréne úplne suverénny. Treba však rátať s tým, že je dlhý až 5,6 metra a na diaľnici trochu hlučný.
Modernizované Clio prichádza s prepracovanou prednou časťou a novými zadnými svetlami. Z ponuky zmizol agregát 1,3 TCe, zostala však "plynová" verzia.
O jeho schopnostiach najviac povedia čísla. Má výkon 653 koní, krútiaci moment 800 Nm a aj pri hmotnosti takmer 2,8 tony "dá" stovku za 4,3 sekundy.
Ak sme chceli úsporný diesel, museli sme akceptovať deliacu mrežu verzie N1. Inak nás Dobló nás prekvapilo cestovným komfortom a aj dobrou cenou.
Kiu Niro EV sme vám už predstavili v samostatnom teste. Teraz sme sa zamerali na spotrebu a rýchlosť nabíjania.
Karoq s 1,5-litrovým benzínovým motorom nás oslovil nízkou spotrebou a veľmi slušným jazdným komfortom. V špeciálnej 30 edition aj širokou výbavou.
Honda Jazz nás nadchla už pri prvom teste v roku 2020. Teraz to nebolo inak. Akceptovať musíte len cenu.
ID. Buzz má skvelý retro-dizajn, ponúka obrovský vnútorný priestor, má dobrý dojazd a rozumnú spotrebu.