Najpredávanejšou diaľničnou známkou (e-známkou, resp. eDZ) za prvých päť mesiacov aktuálneho kalendárneho roka je už 365-dňová, ktorá „zosadilo z trónu“ ročnú známku. Z 365-dňovej sa predalo o 73-tisíc kusov viac. Preferujú ju logicky Slováci, zahraniční vodiči najviac kupovali 10-dňovú známku.
Ak tieto údaje rozmeníme na konkrétne čísla za máj, tak najväčší záujem zo strany motoristov bol o 10-dňovú (136 386 ks) a 365-dňovú eDZ (95 622 ks). S väčším odstupom nasledovali 30-dňová (33 476 ks) a ročná eDZ (2 363 ks). Celkovo sme za máj predali 267 847 ks eDZ, čo je medzimesačne viac o takmer tretinu.
Zahraničných vodičov k nám však stále nejazdí veľa, podiel domácich vodičov na celkových tržbách z predaja diaľničných známok predstavoval v máji 78,7 percenta, za aktuálny rok je to 86,61 perenta. Prekvapujúce je, že e-známky sa viac predávajú cez „kamenné“ výdajné miesta, kde sa ich predalo viac než polovica, konkrétne 55 percent. Predaj cez web a aplikáciu dosiahol 43 percent.
Ak počty kusov premeníme na peniaze, tak príjem z predaja elektronických diaľničných známok dosiahol v máji 5 609 790 eur (bez DPH). Priebežné tohtoročné tržby sa zvýšili na 39 894 306 eur.