Pokračovanie článku: Brusel potvrdil, že elektromobily nie sú až také čisté. Čo s tým?

Množstvo CO2 vyprodukované v životnom cykle

Model Priemerný objem CO2 Minimálny Maximálny
Fiat 500 87 kW EV 31 ton 26 ton 35 ton
VW ID.3 PRO 150 kW EV 4×2 automat 35 ton 33 ton 49 ton
Nissan LEAF e+ A03 EV 38 ton 34 ton 45 ton
Lexus UX 300e EV 38 ton 31 ton 48 ton
Toyota Prius 1,8 PHEV 40 ton 30 ton 54 ton
Škoda Octavia Combi 2.0 TDI 42 ton 38 ton 49 ton
Peugeot 208 1.5 Blue HDI 100 43 ton 37 ton 48 ton
Toyota Yaris 1,5 hybrid 44 ton 35 ton 55 ton
Mazda 2 Skyactiv-G 55kW 45 ton 43 ton 50 ton
Honda Jazz 1,5 i-MMD hybrid 46 ton 37 ton 59 ton
Ford Mustang Mach-E EV 46 ton 43 ton 55 ton
Audi A3 Sportback 35 TDI 47 ton 38 ton 55 ton
Kia Niro 1.6 GDI PHEV 47 ton 33 ton 64 ton
SEAT Leon STr 2.0 TDI 48 ton 43 ton 54 ton
VW Golf 1,5 TSI 48 ton 40 ton 52 ton
Mercedes-Benz triedy A A180d 49 ton 43 ton 56 ton
Škoda Fabia 1,0 TSI 49 ton 41 ton 56 ton
Ford Puma Titanium 49 ton 45 ton 58 ton
DS 3 Crossback 1,5 BlueHDi 50 ton 41 ton 58 ton
Renault Captur E-TECH 160 PHEV Intens 50 ton 38 ton 65 ton
Dacia Sandero 1,0 Sce 75 51 ton 39 ton 57 ton
Opel Corsa 1,2 DI turbo 51 ton 44 ton 59 ton
Fiat Panda 1,2 8V 51 ton 41 ton 57 ton
VW Golf GTE 180 kW PHEV 52 ton 30 ton 72 ton
Ford Kuga 2.0 EcoBlue 53 ton 48 ton 61 ton
BMW radu 1 118i 53 ton 48 ton 59 ton
Citroën C3 1.2 PureTech 53 ton 42 ton 61 ton
Audi A3 Sportback 1,5 TSI 55 ton 52 ton 61 ton
Honda Civic 1.0 Turbo 56 ton 51 ton 62 ton
Mini Cooper Steptronic 56 ton 43 ton 63 ton
BMW X1 xDrive 18d 57 ton 51 ton 68 ton
Hyundai NEXO vodík 58 ton 39 ton 68 ton
Mazda CX-30 Skyactiv-X 180 60 ton 48 ton 69 ton
Hyundai Tucson 1.6 GDI 68 ton 63 ton 76 ton
Volvo XC60 B4 69 ton 60 ton 81 ton
Mitsubishi Outlander 2,4 PHEV 70 ton 49 ton 88 ton
Land Rover Discovery Sport D180 2.0 71 ton 61 ton 76 ton

© Autorské práva vyhradené

86 debata chyba
Viac na túto tému: #Grenn NCAP #emise áut
Články podľa značiek