Výstavba privádzača D3 Žilina, Brodno – Kysucké Nové Mesto pokračuje, na úseku začínajú rásť mosty. Pripravujeme sa tam injektáž mikropilót a zakladáajú sa piliere. Už onedlho sa na tejto stavbe začne aj s nie celkom jednoduchou preložkou vysokého napätia.
Aktuálne na privádzači pracuje denne v priemere 40 mechanizmov, ktoré vykonávajú rôzne práce. Tie sa týkajú prevažne vyššie zmieneného premostenia. Realizujú sa násypy zo zlepšenej zeminy a štrkodrviny, injektáž mikropilót či budovanie plochy na realizáciu zakladania mosta. Pripravuje sa aj viazanie betonárskej výstuže piliera, pracuje sa na debnení a betonáží, viazaní výstuže na stenách opory a realizujú sa prefabrikované dielce mosta.
Na stavbe sa tiež pripravuje odstránenie starého vodovodu, stavia sa prístupová komunikácia k jednému z pilierov a taktiež základy stožiarov vysokého napätia.

Dokončenie celej diaľnice D3 je prioritou podľa analytikov ÚHP prioritou z 2 dôvodov: súčasná cesta kapacitne vôbec nestačí a do roku 2030 musíme dobudovať transeurópsku dopravnú sieť (TEN-T). V súčasnosti Národná diaľničná spoločnosť pripravuje štúdiu uskutočniteľnosti na výstavbu chýbajúcich 22 kilometrov z celkových 59 km diaľnice D3, ktorej výstavba prebieha od roku 1997.
O stavbe
Diaľničný privádzač D3 prepojí cestu I/11, budúcu diaľnicu D3, cestu III/2095 a miestnu komunikáciu pri priemyselnom závode v Kysuckom Novom Meste. Celková dĺžka stavby je takmer 1,4 kilometra. Zmluvná cena výstavby je zhruba 13,7 milióna eur bez DPH. Predpokladaný termín sprejazdnenia je koncom budúceho roka.