Oprava cesty sa rozbieha v týchto dňoch. Predbežne by mala trvať 18 mesiacov.
Červené, oranžové a zelené svetlo v budúcnosti pravdepodobne stačiť nebude. Pribudnúť má štvrté.
Náklady NDS na stavbu privádzača, ktorý napojí Kysucké Nové Mesto na budúcu D3, po viac ako roku vzrástli takmer o milión eur.
Ostro sledovaná stavba v Bratislave - predĺženie električkovej trate do Petržalky - pohľadom z dronu. Pozrite si, ako výstavba postupuje.
Niekoľko mesiacov meškajúca okružná križovatka by sa mala začať stavať na prelome marca a apríla.
Dostatočná sieť nabíjačiek pre milióny elektromobilov ešte nemusí znamenať úspech elektromobility.
V Komárne chcú prehodnotiť aj počet vyhradených miest pre osoby so zdravotným postihnutím. Majú pocit, že sa môžu zneužívať.
Najväčšia ekonomika Európy žiada o výnimky zo zákazu spaľovacích motorov od roku 2035.
Objazd bude stáť na existujúcej priesečnej neriadenej križovatke ciest prvej triedy I/18 a I/74. Stavať sa bude rok.
Ide o dôležitý a exponovaný úsek, po ktorom denne prejdú desiatky tisíc áut.
Petíciu za komplexnú opravu cesty 1. triedy I/18 už v roku 2017 podpísalo vyše 2 000 ľudí.
Problém odhalil až výrobca. Zbabraná zákazka stála miesto šéfa španielskych železníc.
Ide o kritický úsek na ktorom je dnes intenzita dopravy viac ako 30 000 vozidiel a podiel ťažkej kamiónovej dopravy je zhruba 30 percent.
Nový most na R2 v križovatke Mýtna zostáva naďalej uzavretý. Prebiehajú práce na sanácii podložia.
V Španej doline budú opravovať cestu, do obce sa obchádzkou dostanú len jej obyvatelia.
V Poprade stúpnu hodinové sadzby aj o sto percent, v Trnave zas plánujú rozšíriť rezidentský systém do celého mesta.
Pokuty za prekročenie rýchlosti v IG-L zónach sú vyššie, než štandardné. Platíte totiž aj za "znečistenie ovzdušia".
Diaľničiari termín na otváranie obálok v "technologickom tendri" tunela Višňové posunuli už šesťkrát. Zrejme tak budú musieť urobiť opäť.
Pred výstavbou rýchlostných ciest dostane v regióne prednosť dobudovanie a skvalitnenie siete ciest 1. triedy.
Tunel cez vrch Čebrať bude mať dve jednosmerné tunelové rúry, v každej z nich budú dva jazdné pruhy so šírkou 3,5 metra.
Národná diaľničná spoločnosť získa z európskeho programu CEF takmer pol milióna eur na vypracovanie štúdie realizovateľnosti.
Na mieste súčasného premostenia má vzniknúť združený most pre viac druhov dopravy.
Nový diaľničný úsek začal fungovať krátko pred koncom uplynulého roku. Pozrite si priebeh jeho výstavby v šiestich minútach.
Nedávno sme vás zoznámili s novou dopravnou značkou, ktorá mení odbočovanie na križovatkách so svetelnou signalizáciou.
Národná diaľničná spoločnosť a Eurovia SK sa dohodli na zvýšení ceny prác o 1,4 milióna eur na takmer 134 miliónov. Výstavba sa tiež oneskorí.