Vodič nemal pri sebe požadovanú hotovosť, policajti mu vystavili blok na pokutu.
Aj ekológovia začínajú prichádzať na emisné farizejstvo zástrčkových hybridov. Omylom však za to vinia automobilky.
S ročným sklzom otvoria v Bratislave od pondelka (16. 11.) po rozsiahlej rekonštrukcii ulicu Mlynské nivy. Na autobusovú stanicu si ešte rok počkáme.
Bratislavu čaká skutočná dopravná výzva. Ulice hlavného mesta bude v najbližších dvoch týždňoch brázdiť 24-metrový kolos.
Nový úsek meria 3,5 kilometra, z križovatky Rovinka sa po ňom dostanete na križovatku Vrakuňa.
Česká republika nahradí v budúcom roku klasické diaľničné nálepky elektronickými vinetami. Elektromobily platiť nemusia.
Národná diaľničná spoločnosť informovala, ako bude tento rok vyzerať zimná údržba diaľnic a rýchlostných ciest .
Od utorka (3. 11.) začala čiastočná uzávierka diaľnice D1 pri prejazde úsekom Horná Streda - Dubnica nad Váhom.
Štyri nebezpečné zosuvy na cestách I. triedy sa začnú opravovať už na jar budúceho roku.
Štúdia investičnej banky UBS predpovedá rozvoju elektromobility optimistický scenár.
Už budúci týždeň príde k spusteniu Dúbravsko-Karloveskej radiály.
SSC v budúcom roku investuje prvých 50 miliónov eur, plánuje opraviť takmer 180 kilometrov.
Na diaľnici D1 pri Triblavine dôjde od soboty od 8.00 h k zmene dočasného dopravného značenia a obmedzeniu počtu jazdných pruhov.
Podľa údajov Národnej diaľničnej spoločnosti sa 365-dňová známka ako jediná vo všetkých mesiacoch s výnimkou apríla predávala nad plán.
Rozhodnú o trase prepojenia diaľnic D1 a R1 odborníci alebo politici? V hre je variant vedúci cez Martin alebo Ružomberok.
Kalifornia chce byť v doprave čo najzelenšia, a to čo najrýchlejšie. Narazila však na kritiku z tej najneočakávanejšej strany.
Cez bratislavskú mestskú časť Jarovce sa osobné autá opäť napoja na diaľnicu D2 do Bratislavy.
Je len otázkou času, kedy sa prevalí najväčšie emisné klamstvo Európy. Sú ním plug-in hybridy.
Slovensko nemá zatiaľ ani jednu jedinú vodíkovú čerpaciu stanicu. Zmeniť by to mohla spoločnosť Bonett.
Trnavská župa už vybrala v spolupráci s ministerstvom dopravy a Národnou diaľničnou spoločnosťou 16 úsekov ciest II. triedy, ktoré by mohli byť spoplatnené – a to už na budúci rok.
Automobilky dokážu už dnes vyrábať milióny elektromobilov. To nie je problém. Problém je, že im chýbajú milióny zákazníkov.
Slimačie tempo výstavby rýchlostných ciest by mohla zmeniť novela cestného zákona. A nielen to.
Poľovačka, ktorú európski politici rozpútali na automobilky s tvrdením, že osobné autá patria k najhorším znečisťovateľom životného prostredia, možno nie je celkom opodstatnená.
Rozvoj elektromobilov môže zabrzdiť problém, o ktorom sa už dávno vie, no nik o ňom nehovorí. Nesúvisí so samotnými elektromobilmi.
Čínsko-izraelská automobilka Qoros chcela pred pár rokmi preraziť v Európe. Skončila totálnym fiaskom. Dnes sa pokúša o reparát.