Nové nabíjacie centrum bude najmodernejšie v strednej Európe, otvoriť by ho mali v druhom kvartáli budúceho roku.
Robí sa pyrotechnický a archeologický prieskum, vo výstavbe je už aj prístupová cesta k portálu tunela Okruhliak.
Most spája Vrbovku vo Veľkokrtíšskom okrese s maďarskou obcou Őrhalom. Skráti cestu o vyše 20 kilometrov.
Predpokladaný začiatok samotnej stavby na úseku Žilina Brodno-Čadca je jún 2026.
Semafory dočasne "zmiznú" v úseku cesty v extraviláne obcí Liptovská Osada a Liptovská Lúžna. Tam sa najmä cez víkendy často tvorili kolóny.
Centrom Lučenca prejde denne vyše 10 000 vozidiel, križovatkou pri Kubínyiho námestí viac ako 14 000.
Naši západní susedia riešia kauzu, čiastočne pripomínajúcu "zabudnutú" križovatku D1/D4.
Dekarbonizácia nákladnej dopravy bude ťažká. Dá sa to, ale za ceny, ktoré dopravcov zlikvidujú.
Pod dozorom štátu sú v súčasnosti len diaľnice. Ak si to vyžaduje verejný záujem, mohol by ho vykonávať aj nad cestami I. až III. triedy.
Najpravdepodobnejší sa javí železničný tunel spájajúci mesto Heidenau v Sasku s Ústím nad Labem na severe Česka.
Nová 1-dňová známka by sa mala začať používať najneskôr v marci. Jej cena je pevne percentuálne naviazaná na cenu 365-dňovej známky.
V rámci rekonštrukcie obnovili aj 55-metrový most na vstupe do Myjavy, ktorý vedie ponad miestnu komunikáciu III/5811.
Vodiči môžu predmetný úsek obísť cez obce Stretava, Stretávka a Drahňov. Obchádzky pre osobnú aj nákladnú dopravu sa vyznačujú.
Zámerom je, aby aspoň jedna verejná nabíjacia stanica typu AC (11 kW) alebo DC (50kW) bola k dispozícii v okruhu do 25 kilometrov.
Stavebné práce na vyše deväťkilometrovom úseku rýchlostnej cesty R2 Kriváň - Mýtna budú po predĺžení lehoty výstavby trvať až do júna 2025.
Rozhodnutie ministerstva dopravy trasu cez Donovaly vyškrtnúť zo siete TEN-T a trasu cez Turiec označiť za neurgentnú vyvolalo búrku nesúhlasu dotknutých miest a obcí.
Keďže takýto zákon nemá oporu v usmerneniach EÚ, Fíni ho odôvodňujú zvýšeným počtom migrantov, smerujúcich cez Rusko do ich krajiny.
Ako inak, za incidentom, o ktorom informovala mestská polícia v Bratislave, bol opäť alkohol.
Celkové náklady na rekonštrukciu dosiahli 45 miliónov eur a v čase najintenzívnejších prác sa do nej denne zapájalo približne 500 ľudí.
Komerčné nasadenie ukázalo, že prevádzka vlakov, poháňaných "zeleným vodíkom" bola v porovnaní s elektrickými až o 80 percent drahšia.
Naoko perfektný elektromobil v bazáre s nízkym počtom najazdených kilometrov sa môže ľahko stať nočnou morou.
Ťažkú mostnú súpravu by mohla požičať Správa hmotných rezerv, nainštalovala by ju armáda.
Oprava frekventovanej bratislavskej trate sa začala tento rok v októbri a s dokončovacími prácami potrvá do konca júna 2024.
Obchvat bude dlhý takmer 10 kilometrov a cena jeho výstavby sa blíži k hranici 90 miliónov eur.
Výstavba kruhovej križovatky na Ulici generála Svobodu zahŕňa aj rozšírenie cesty a vybudovanie cyklistického chodníka.