Predaje jazdených áut raketovo stúpajú. Dôvodom je hlavne nedostatok nových.
Cena Plymouth CUDA vychádza v priemere okolo 45 až 50 tisíc eur.
Vyzerá to tak, že ceny jazdených áut budú naďalej rásť. Viac sa pritom roztvoria cenové nožnice medzi novšími a staršími "jazdenkami".
Na českom inzertnom portáli sa objavila luxusnejšia verzia Favoritu 136LS v bezchybnom stave a s nájazdom 11-tisíc kilometrov.
Po niekoľkomesačnom poklese a stagnácii trh s jazdenými autami v októbri zažil mierne oživenie.
Výrazné zdražovanie jazdených áut nie je iba našou špecialitou. Je to trend, badateľný v celej strednej Európe.
V posledných mesiacoch pri jazdených autách ľudia po rokoch opäť začali uprednostňovať kombíky a hatchbacky.
Jedným z najčastejších problémov sú stočené kilometre, uviedol Miroslav Strelec z technickej služby kontroly originality vozidiel.
Podľa IHS Markit analýza údajov vo Francúzsku ukázala, že registrácie ojazdených vozidiel vzrástli v 3. štvrťroku takmer o 16 %, zatiaľ čo predaj nových vozidiel klesol o viac ako 5 %
Česi boli v tomto roku ochotní dať za jazdené auto v priemere o 700 eur menej, než Slováci.
Kúpa auta býva málokedy investíciou, ktorá sa zhodnotí.
S veľkou cenou prichádza aj veľká strata hodnoty.
Každý vodič má vo svojom živote vysnívané auto, ktoré by raz chcel vlastniť alebo ho už aj vlastní. Aké sú najnovšie trendy?
Autopilot Tesly má stále problémy. To aj po tom, čo americký výrobca luxusných elektromobilov obmedzil niektoré jeho funkcie. Vyjadril sa k tomu dokonca sám technický expert Volva, ktoré má s autopilotom veľké plány.
Prvé dve generácie Laguny mali šarm aj zaujímavú techniku, inak však za veľa nestáli. Preto dnes zoženiete jej tretiu generáciu za rozumné peniaze.
Najväčším problémom Škody Roomster boli motory. Nájsť ten správny sa podarilo málokomu, postupne sa však situácia zlepšovala.
Aj po rokoch vyzerá trochu zvláštne, odvezie však nemožné a keď sa niečo pokazí, opravia ho pomaly na každom rohu. Jeho odolnosť má však aj tienisté stránky.
Šprinty veľmi nemusí, vyzerá ako ufo a jazdí na jednoduchom podvozku. Zdá sa, že Civic nadobro stratil svoju tvár. Spoľahlivosť mu však ostala.
V roku 2004 šokovala tvarmi, vnútorným priestorom a výkonmi, dnes k nim pridáva spoľahlivosť a odolnosť. Bezproblémovejší Fiat nezoženiete.
Pre mnohých dnes predstavuje staršia Škoda Superb veľmi lákavú alternatívu, pozor však na jej stav. Veľa ich je po nehode alebo zložených z viacerých kusov.
Srdcia zákazníkov si získava najmä vzhľadom, omnoho dôležitejšie však je, že je jedným z najspoľahlivejších áut svojho segmentu.
Na rovnej ceste mu to veľmi nejde, ale na rozbitých úsekoch nemá konkurenciu. A je takmer nezničiteľný.
Pred pätnástimi rokmi to bol sen každej rodiny, jednoduchosť a odolnosť však robí z Octavie atraktívny tovar ešte aj dnes.
Horšia kvalita výroby a povesť nespoľahlivého Francúza mu po rokoch nahrávajú do kariet. Zánovný Citroën C4 býva často lacnejší ako vybehaní nemeckí konkurenti.
Najstaršie kusy dnes majú viac ako štyri roky, napriek tomu sú mnohé z nich stále ako nové. Cee'd posunul kvalitu Kie na vyššiu úroveň.