Cenu tejto vzácnej Corvetty zvyšovali najmä dve skutočnosti. Tou prvou je limitovaný počet vyrobených kusov. Z typu Corvette Stingray L88 vzniklo v roku 1967 len dvadsať exemplárov. Osemvalcový motor L88 s objemom sedem litrov mal výkon 321 kW (436 koní) a spolupracoval s odolnejšou športovou prevodovkou. Vo výbave bol aj upravený podvozok s účinnejšími brzdami. Karoséria dostala bordový lak Marlboro Maroon a čierny interiér.
Druhým dôvodom extrémnej ceny bola športová kariéra. Toto konkrétne vozidlo bolo do roku 1967 používané v akceleračných pretekoch amerického seriálu NHRA, čo je zdokumentované dobovými fotografiami, ale aj originálmi výsledkových listín. Drsné zaobchádzanie však na najdrahšej Corvette všetkých čias príliš vidno nie je. Vo svojom živote totiž podstúpila až dve renovácie. Jednu v roku 1970, keď sa z nej stal opäť „civilný“ roadster, a druhú v roku 1988, keď odštartovala kariéru veterána.
Niet divu, že záujemca bol za ňu ochotný zaplatiť na aukcii Mecum Dallas 3,2 milióna dolárov, čo je približne 2,4 milióna eur. Samozrejme, táto suma ani zďaleka nedosahuje ceny niektorých vzácnych talianskych a nemeckých športových áut, najmä Ferrari a Mercedesov, ale aj tak je to historicky najvyššia suma, za akú sa kedy Corvette predala.