![Ketterer Continental môže byť postavený na...](https://ipravda.sk/res/2015/08/21/thumbs/ketterer-continental-karavan_08-clanokW.jpg)
Karavany sú rôzne. Tie od spoločnosti Ketterer však patria rozhodne medzi absolútnu elitu. Vrcholový model Continental, postavený na platforme trojnápravového MAN-u, Mercedesu Actros alebo Scanie, zvládne dokonca ešte viac, ako len ponúknuť luxus súkromnej vily. Má totiž aj vlastnú garáž. A to nehovoríme o mieste pre motocykel alebo skútre. Do tohto hyperluxusného monštra zaparkujete totiž celé auto.
![V zadnej časti je garáž, ktorá pojme už v...](https://ipravda.sk/res/2015/08/21/thumbs/ketterer-continental-karavan_22-clanokW.jpg)
Ketterer ponúka Continental v troch prevedeniach. Základom je model 11250. Nad ním stojí dlhšia verzia 12000 doplnená o výsuvné bočnice zväčšujúce vnútorný priestor a na absolútnom vrchole stojí Continental Custom Line doslova prešpikovaný luxuxom. Niet požiadavky, ktorú by Ketterer nedokázal uskutočniť. Či už ide o vybavenie alebo materiály. Jednoducho, toto je luxusný domov so všetkým, čo k tomu patrí.
![Interiér je prešpikovaný luxusom. Nechýba...](https://ipravda.sk/res/2015/08/21/thumbs/ketterer-continental-karavan_19-nestandard1.jpg)
Aby sa však majiteľ necítil obmedzený veľkosťou a neobratnosťou svojej vily na kolesách, môže si so sebou zobrať aj auto. To je zaparkované v zadnej časti. Kratšia verzia zvládne odviesť Smart Fortwo, no dlhší a vyšší Continental 12000 si poradí aj s hatchbackmi nižšej triedy. Jeho garáž má totiž rozmery 4 000 × 2 000 × 1 500 milimetrov. Bez problémov sa tak do nej zmestí napríklad Volkswagen Polo, Mini či Škoda Fabia.
Pochopiteľne, takýto extrémny luxus aj niečo stojí. Už za predošlú generáciu Continentalu bez garáže si nechal Ketterer zaplatiť 600 000 eur. Takže tá nová nebude iste lacnejšia.