Áno, existujú autá, z ktorých sa vyrobilo aj viac exemplárov. Lenže teraz hovoríme o drahom prémiovom tovare. Takže mať na konte desať miliónov kusov je v prípade sedanu BMW radu 3 vskutku obdivuhodný úspech. Spolu s ostatnými karosárskymi variantmi ich dokonca vzniklo viac ako 14 miliónov. Sedan je však jasným favoritom a vlastne aj prvou trojkou, ktorá prišla na trh v roku 1975. Aj keď vtedy len s jedným párom dverí. Netrvalo dlho a z nováčika sa stal najpredávanejší model BMW. Päťročné úsilie mníchovských vývojárov sa oplatilo.

Je to tak až dodnes, pričom súčasné BMW radu 3 reprezentuje už jeho šiesta generácia. Modernizovaná verzia sa dostala na linky závodu v Mníchove len v júli tohto roka. A presne z nej zišiel aj jubilejný exemplár 320d (140 kW) v modrej farbe Imperial Blue. Mníchov je jediným produkčným miestom, kde vznikalo všetkých šesť generácií. Okrem Bavorska sa však BMW radu 3 vyrába aj Regensburgu, v juhoafrickom Rosslyne a v čínskom závode Tiexi, kde vzniká aj predĺžená verzia. Okrem sedanu má rad 3 aj kombi a 4-dverové kupé GT. Dvojdverové kupé a kabriolet sa v poslednej generácii odčlenili do samostatného modelového radu 4.