Od roku 2006 TVR prakticky neexistuje. Slávna britská manufaktúra zastavila výrobu a už to vyzeralo, že sa navždy prepadne do automobilovej histórie. Lenže v roku 2013 jej zvyšky kúpil Les Edgar a oznámil veľký comeback. Samozrejme, v podobe nového kupé, ktoré nadviaže na ikonické 8-valcové modely Tuscan, Griffith či Cerbera. A dnes ide do tuhého. V lete podpísalo TVR zmluvu so spoločnosťami Cosworth a Gordon Murray Design a v januári zverejnilo prvú oficiálnu skicu pripravovaného modelu.
Názov nie je stále známy, no jedno je isté. Nové TVR bude verné tradícii pri použití tých najmodernejších technológií. O jeho nízku hmotnosť na úrovni len 1 150 kg sa postará celokarbónová konštrukcia šasi vyrábaná metódou iStream. Stojí za ňou priamo Gordon Murray, slávny konštruktér monopostov F1, ale aj ikonického McLarenu F1. Nový proces výroby má priniesť nielen dôležitú úsporu kilogramov, ale aj nižšie výrobné náklady a možnosť produkcie väčších sérií karbónových dielov, teda čosi podobné, ako využíva BMW vo svojej elektrickej divízii “i“. Tentoraz ale v službách britského športiaka.
O odbyt sa však neobáva. Podľa Lesa Edgara má TVR na konte už dnes 400 záväzných objednávok. Pritom pôjde o drahý tovar. Za každý exemplár prvej špičkovo vybavenej série Launch Edition si plánuje reinkarnovaná automobilka účtovať 100 000 libier, teda približne 130 000 eur. Za zábavu v ľahkom kupé s atmosférickým motorom, manuálnou prevodovkou, zadným náhonom, zrýchlením na stovku pod štyri sekundy a dizajnom od Merraya by to však mohlo stáť. Neskôr sa má predstaviť aj otvorená verzia roadster a tiež okruhový špeciál, keďže TVR sa plánuje vrátiť do pretekov.
Práve táto skutočnosť stojí aj za špičkovými vlastnosťami civilnej verzie. TVR ju ukáže už v lete, ale zatiaľ len vybraným zákazníkom.