Ten má ale zatiaľ klasický pohon s naftovým motorom 2,8D od talianskej spoločnosti VM Motori. Vo vývoji je však už plug-in hybridné Geely TX5. Nič iné napokon ani producentovi taxíkov nezostáva, ak sa chce udržať na trhu londýnskych taxislužieb. Do vývoja už investoval 400 miliónov dolárov. Produkciu zabezpečí britský závod London Taxi Company, ktorý chce ročne vyrábať až 36 000 áut. Tie budú síce dizajnom pripomínať klasiku, teda legendárny Austin FX4, ktorý vydržal vo výrobe viac ako 40 rokov, ale pod ich kapotami bude pracovať ekologická technika.
Tá ostáva zatiaľ tajomstvom. Aby bol celý projekt rentabilný Geely chce dodávať tieto autá aj na iné trhy. Napokon, Londýn má dnes približne 23 000 taxíkov, čo sú iba dve tretiny plánovanej ročnej produkcie. Už dnes má London Taxi Company podpísaný kontrakt na 1 000 taxíkov pre Austráliu a uvažuje sa aj nad ľahkou úžitkovou verziou. Na trh by malo prísť Geely TX5 v roku 2017, teda rok pred novými prísnymi pravidlami o ochrane londýnskeho ovzdušia. Taxislužby tak budú mať dosť času na to, aby sa pripravili. Okrem toho chce Londýn rozšíriť mestskú zónu s ultranízkymi emisiami a zvýšiť poplatky za vjazd do mesta pre autá s vysokou spotrebou.