V roku 2019 obohatí ponuku modelového radu 2, kde dnes patrí kupé a kabriolet, 4-dverové kupé Gran Coupé. Pridá sa tak k svojim väčším súrodencom 4 a 6 Gran Coupé. Vznikne však už z novej generácie a tá sa technologicky výrazne vzdiali od radu 1. Kým doteraz bola totiž dvojka len jeho derivátom, v budúcnosti to bude inak. Kým jednotka prejde prioritne na predný náhon, teda na platformu UKL s priečnym uložením motorov, rad dva si zachová klasický pohon zadných kolies. Má to logiku. Budúca trojka totiž vyrastie, čím sa otvorí priestor pre autonómnejší model radu 2.
Mohlo by sa zdať, že jeho predzvesťou bola vlaňajšia čínska štúdia športovo ladeného sedanu BMW Compact Concept z autosalónu v Guangzhou, lenže tak to nie je. Tá ukazovala len budúcu jednotku v podobe sedanu, s ktorou sa mimo ríše stredu, kde sa bude aj vyrábať, vôbec nepočíta. V Európe pôjde naďalej o 3– alebo 5-dverový hatchback. Lenže je tu konkurencia v podobe Mercedesu-Benz CLA a Audi A4 sedan. A práve tam má nájsť svoje miesto BMW 2 Gran Coupé. Líšiť sa od nich bude najmä spomínaným pohonom zadných kolies, čo je dobrou správou.
Aby BMW dosiahlo pri zníženej streche dostatok miesta v interiéri, bude Gan Coupé musieť zväčšiť svoj rázvor náprav. Tým by sa mohlo dokonca priblížiť aktuálnemu radu 3, ktorý má nápravy vzdialené 2 810 mm. A fanúšikov tiež poteší, že dvojka Gran Coupé dostane ostrú verziu M2 s poctivým trojlitrovým radovým 6-valcom s výkonom okolo 360 koní. Ostatné motory si požičia z väčšieho BMW 3, čo znamená 4-valce a 6-valce od 218d po 235i. Novinka by mala doraziť na trh najskôr v roku 2017 a vrcholová verzia o rok neskôr.