Je síce presvedčený, že dôležitosť spaľovacích motorov bude klesať, zároveň ale dodáva, žeešte roky zostanú jedným z pilierov mobility. Elektrifikáciu považuje za experiment, podobne, akým boli na začiatku minulého storočia motory s vnútorným spaľovaním. Najväčší problém elektromobilov vidí v tom, že na nich nie je možné zarobiť. „Je to isté tak, ako smrť a dane.“ V tejto súvislosti sa nezabudol oprieť do americkej Tesly. „Vieme vyrobiť to, čo oni, ale musíme byť tiež schopní platiť účty. A ja som si nie istý, či je možné výrobou elektromobilov pokryť všetky náklady a ešte generovať zisk.
Tesla ťaží podľa neho z toho, že vytvorila ikonu. Inak by nebolo možné tento ekonomický model udržať pri živote. A ani to isté nie je, keďže má už dnes miliardové straty. Analytici ju skôr prirovnávajú k neriadenému lietadlu ako k normálnej automobilke. Jej financovanie dávajú do súvislosti s kauzou Enron, ktorý navyšoval kapitál na krytie budúcich strát a nie za účelom budúceho zisku. Elektrina navyše nie je podľa Marchioneho jedinou cestou. „Odpoveď môže byť ukrytá niekde inde. Určite existuje, ale zatiaľ sme ju neobjavili. Otázne je, či robíme dosť preto, aby sme preskúmali všetky možnosti.“