Radikálny krok Daimleru síce vyšiel, pretože o „Maybachy“ je záujem väčší ako kedykoľvek predtým, ale značka MM tým prišla o svoju autonómiu a vlastný model. To by sa však mohlo zmeniť. Naznačuje to ilustrácia, ktorú koncern Daimler zverejnil na sociálnych sieťach. Zobrazuje profil priam monumentálneho dvojdverového ultrakupé s logom Maybachu. Nebude to iste náhoda. Súčasné príjmy z predajov top verzií „S-klase“ by mohli dať zelenú vzniku kráľa všetkých Maybachov. A bez stuttgartskej hviezdy.
Očakávať by sme mohli aj nejakú tú štúdiu, ktorá by najprv preverila potenciálny záujem zo strany zámožných klientov. Daimler je jednoducho po veľkolepom, ale nevydarenom, a navyše drahšom štarte novej epochy Maybachu na prelome tisícročí pragmatickejší a opatrnejší. Pre úplnosť dodajme, že jedno kupé s logom MM už predsa len vzniklo. Stalo sa tak v roku 2005, keď Maybach a gumárenský gigant Fulda oprášili projekt Exelero z roku 1938. Novodobá interpretácia experimentálneho kupé mala dĺžku takmer 5,9 metra a pod kapotou 700 koní. Nič z nej však nebolo.