Mníchov má však recept. Nové BMW M5 dostane systém xDrive, ktorý bude schopný, kedykoľvek si to majiteľ zaželá, odpojiť pohon predných kolies. Za šprint na stovku v pôvodných intenciách síce v tomto prípade BMW ručiť nebude, ale za zábavu za volantom určite áno. Ak pominieme vyššiu hmotnosť, vyplývajúcu z rozvodu 4×4, malo by sa BMW M5 v „driftovacom móde“ správať ako čistá zadokolka. Postará sa o to elektronicky riadená medzinápravová spojka. Predpokladá sa, že deaktivačné tlačidlo nájde miesto priamo na volante. V podstate však nejde o nič extra nové.
Aj súčasné systémy xDrive odpájajú pohon predných kolies, napríklad z dôvodu zníženia spotreby počas jazdy na diaľnici a ochrany pred prehriatím medzinápravovej spojky. S tým rozdielom, že na jej činnosť nemal doteraz vodič žiaden vplyv. A k podobnému kroku smeruje aj konkurenčný Mercedes-Benz v novej generácii E 63 AMG, ktorý dostane driftovací režim v novom rozvode 4Matic+ ako štandard. Inak to jednoducho nejde. Štvorkolka je pri výkonoch vysoko na 400 kW nutnosťou. Preniesť takú obrovskú energiu na asfalt už nezvládnu dve pneumatiky ani za pomoci najmodernejšej trakčnej elektroniky.