To už ale vieme približne od októbra. Novinkou sú informácie o jeho technike, ktoré prezradil šéf divízie AMG Tobias Moers. Prekvapením je, že páni z Affalterabachu naozaj počítajú s použitím motora z monopostu F1. Nie nejakého podobného, ale skutočne toho istého. Hovoríme teda o kombinácii preplňovaného 6-valca s objemom 1,6 litra a elektromotora. „Bude to takmer identické ústrojenstvo ako v F1, i keď sme museli znížiť kompresný pomer a zmeniť otáčky voľnobehu. Pôvodných 3 000 je na cestné auto jednoducho príliš,“ upresnil Moers.
Motor má podľa neho dávať výkon nad 1 000 koní, takže to môže byť pokojne pôvodne odhadovaných 1 500 a bude zvládať otáčky 10 000 za minútu, čo je na turbomotor skutočne extrémna hodnota. Hmotnosť hyperšportu sa má pohybovať na hranici 1 300 kg. Môže sa teda ľahko stať, že výkonová hmotnosť bude viac ako jeden kôň na jeden kilogram, čo je vo svete áut schválených pre bežnú premávku čosi nevídané. Moers tiež potvrdil, že vozidlo dostane pohon oboch náprav a ubezpečil, že životnosť motora nebude problémom. „Spoľahlivosť motorov z F1 je vyššia než si myslíte.“
Už na budúci mesiac začnú testy samotného motora v centrále tímu F1 v britskom Brixworte. Dizajn vozidla je však vraj už hotový. Vzniknúť má maximálne 300 exemplárov, pričom s okruhovou verziou AMG vôbec neráta. Potenciál novinky chce firma predviesť na Nurbugringu, kde chce zlomiť všetky existujúce rekordy vozidiel obutých na civilných pneumatikách. Namierené to má teda proti Pagani, Radicalu aj svätej trojici od Ferrari, McLarenu a Porsche. Počítajte však s astronomickou cenou kdesi na úrovni jedného milióna eur, ak nie viac.