Práce sú v plnom prúde, a tak neprekvapí, že Mníchov dáva o zásadnej zmene v jeho portfóliu vedieť formou rovnomennej štúdie. Uvidíme ju už čoskoro. Ale nie na autosalóne. Noblesné GT debutuje na prestížnej akcii Concorso d'Eleganza Villa d'Este na brehoch jazera Como, teda na prehliadke elegancie, ktorú navštevuje BMW čoraz častejšie. V tejto súvislosti zverejnilo prvú oficiálnu snímku profilu chystaného konceptu. A zdá sa, že sa je na čo tešiť. „BMW 7 Coupé“ bude mať totiž veľmi pôsobivé línie aj proporcie.
O samotnom aute zatiaľ veľa nevieme. Isté je, že bude stáť na modulárnej platforme CLAR, tak ako nový rad 5 a 7, odľahčenej vďaka karbónovým štruktúram Carbon Core. Základná verzia 825i má dostať preplňovaný 4-valec. Nasledovať budú 6-valce, 8-valce a, samozrejme, vrcholový 12-valec, všetky z radu nových pohonných jednotiek TwinPower Turbo. Pre model radu 6 to bude znamenať praktický koniec s výnimkou 4-dverového kupé 6 Gran Coupé, ktoré vo výrobe ostane. Kupé a kabrioletu predchádzajúcich generácií vyrábaných od roku 2003 a 2010 sa totiž až tak nedarilo.
Imidžový posun nového kupé nahor si však nechajú v Mníchove poriadne zaplatiť. Už základná verzia má stáť 150 000 eur. A to nehovoríme o kabriolete, ktorý sa predstaví rok po kupé, teda v roku 2019. Je možné, že na týchto autách už bude mať aspoň čiastočný podiel nový šéf dizajnu BMW Jozef Kabaň, ktorý odišiel k mníchovskej značke z českej Škody.