Opel má nové logo aj slogan. Chce demokratizovať technológie

Ešte nevyprchalo rozčarovanie z nečakaného a okamžitého odstúpenia šéfa značky Karla-Thomasa Neumanna a Opel prichádza s novým logom aj s novým sloganom.

16.06.2017 16:00
Opel - logo Foto:
Nové logo (vpravo) stavilo na minimalizmus. Má dvojrozmerný dizajn a je zbavené kontúr. Naďalej však zobrazuje kruh ako symbol kolesa a blesk ako symbol energie.
debata

Opel prežíva turbulentné obdobie. Len v marci táto európska divízia koncernu General Motors oznámila prechod pod krídla francúzskeho koncernu PSA a dnes je celý proces v plnom prúde. Francúzi aj Američania dúfajú, že napriek čiastkovým problémom by mohla byť celá transakcia skončená do konca júla. Budúcnosť Opela pod taktovkou PSA nemá síce ešte jasné kontúry, nevie sa najmä čo s jeho vývojom, ale Opel i tak prichádza s novým logom a sloganom. A to dokonca hneď po tom, čo začiatkom tohto týždňa nečakane a s okamžitou platnosťou odstúpil jeho šéf Karl-Thomas Neumann.

Nové slogan znie Budúcnosť patrí všetkým. Nahradí doterajší Wir leben autos, v preklade Žijeme autami. Opel tvrdí, že slogan je príspevkom, ambíciou aj záväzkom zároveň. „Opel je priekopníkom inovácií. Vždy sme sprístupňovali prémiové technológie najširšiemu publiku. Nový slogan je premostením medzi históriou a jeho budúcim programom,“ povedala k zmene Tina Müllerová, riaditeľka marketingu. „Budúcnosť nebude elitársky luxus, ale kvalita života pre všetkých.“ Hovorí v tlačovej správe plnej „marketingovej „vaty“.

Nové logo a slogan odštartujú kariéru v... Foto: Opel
Opel - logo Nové logo a slogan odštartujú kariéru v reklamnej kampani na novú vlajkovú loď Insignia.

Medzi technológie, ktoré Opel priniesol zákazníkom, radí napríklad sériové zavedenie riadeného katalyzátora a plnohodnotných airbagov do všetkých svojich osobných vozidiel. V súčasnosti sú príkladmi matricové reflektory IntelliLux LED v strednej triede a kompaktnom segmente, systém Opel OnStar alebo revolučný elektromobil Opel Ampera-e s dojazdom až 500 km. A v budúcnosti to nemá byť inak.

„Inovácie, ktoré chceme poskytovať, nie sú vyvinuté konštruktérmi pre konštruktérov, ale konštruktérmi pre ľudí,“ povedala Tina Müllerová. Opel chce priniesť rozhodujúce príspevky k vytvoreniu humánnejšieho sveta mobility. Sveta zajtrajška, ktorý bude charakterizovaný autonómnou jazdou a elektrickým pohonom a v ktorom ľudia budú stále digitálne prepojení navzájom – presne podľa motta Budúcnosť patrí všetkým.

V súvislosti s novým sloganom predstavil Opel aj nové logo. To stavilo na minimalizmus. Vyšperkovaný 3D dizajn je minulosťou. Logo má dvojrozmerný dizajn a je úplne bez kontúr. Cieľom bola grafická čistota. Naďalej však zobrazuje kruh ako symbol kolesa a blesk ako symbol energie. Nový slogan a nové logo sa predstavia po prvýkrát v reklamnej kampani na novú vlajkovú loď Insignia, ktorú dokončil Opel ešte pod krídlami General Motors, prakticky tesne pred oznámením fúzie s PSA.

© Autorské práva vyhradené

debata chyba
Viac na túto tému: #Opel
Články podľa značiek