Zaujímavé je, že napriek netradične štylizovanej karosérii má zaútočiť na luxusný segment, kde kraľuje BMW 7, Mercedes-Benz S, Audi A8 či Lexus LS. A možno aj na pripravovaný Volkswagen Phaeton. Na rozdiel od nich má však jazdiť dobre nielen na asfalte, ale aj na nespevnených povrchoch. Pritom má ísť o čistý elektromobil. Práve preto porovnanie s Phaetonom. Platformu si novinka požičia z pripravovanej novej vlajkovej lode Jaguaru, modelu XJ, ktorý v budúcnosti počíta už len s elektromotormi. Zaujať má najmä v USA a v Číne. Postupne sa portfólio rozrastie o ďalšie Road Rovery.
Toto označenie nie je pritom celkom nové. V plánoch Land Roveru sa objavilo už v päťdesiatych a neskôr šesťdesiatych rokoch. Označovať malo modely, ktorých úlohou bolo vyplniť priestor medzi vtedajším Defenderom a osobnými modelmi značky Rover. Nakoniec sa plány odložili a prvý „civilný“ Land Rover uzrel svetlo sveta ako luxusný Range Rover. Cestu pre oživenie tohto projektu otvorilo až spojenie s Jaguarom a výhodná synergia pri využívaní spoločných technológií oboma značkami.