„Musíme sa naučiť, ako zvládnuť tento pre nás celkom nový vzťah medzi exkluzivitou a túžbou po raste odbytu,“ povedal Marchionne. Aby sa z projektu s kódovým označením F16X nestalo iba ďalšie hriešne drahé SUV, ako Lamborghini Urus, Bentley Bentayga alebo očakávaný Rolls-Royce Cullinan, hovorí o ňom ako o FUV. Pod touto skratkou sa skrývajú slovíčka Ferrari Utility Vehicle. Malo by ísť o štvordverové kupé s väčšou svetlou výškou. Zadný pár sa má otvárať protismerne.
Základom sa stane úplne nová platforma pripravovaná pre nástupcu súčasného GTC4Lusso. Práve vďaka nemu a FF získalo Ferrari skúsenosti s pohonom 4×4, ktorý bude pre F16X nevyhnutný. Zároveň bolo laboratóriom pre hybridnú technológiu, s ktorou novinka tiež ráta. Skombinovať má preplňovaný 8-valec s objemom 3,9 litra a minimálne jeden elektromotor. Nové FUV by sa malo objaviť na trhu v roku 2021 alebo o rok neskôr a pomôcť zvýšiť odbyt zo súčasných približne 8 000 áut ročne na viac ako 10 000.