Prípravy na autosalón v Tokiu sú v plnom prúde. Zažiaria tu najmä domáce značky. Chýbať medzi nimi nebude ani Mitsubishi. Okrem známeho crossoveru Eclipse Cross, ktorý absolvuje japonskú premiéru, privezie na výstavisko ďalší z radu jeho konceptov. Opäť na tému crossoverov, v ktorých vidí svoju budúcnosť. Tentoraz však s čisto elektrickým pohonom. Štúdia agresívnych tvarov prináša nové dizajnové prvky. Napríklad horizontálne delené svetlá nahrádzajúce súčasný „Dynamic schield“.
Z profilu pripomína tento crossover skôr 4-dverové zvýšené kupé, než klasické SUV. Napriek oplastovanému podvozku a veľkým kolesám vidieť totiž enormnú snahu po dobrej aerodynamike. Sklon čelného okna je naozaj extrémny a rovnako netypická je splývavá silueta. Vyzerá to tak, že karoséria nebude mať stredový stĺpik a že druhý pár dverí sa bude otvárať protismerne. Zadné svetlá majú tvar ležiaceho písmena Y.
O pohon sa stará trojica elektromotorov, z toho jeden na prednej a dva na zadnej náprave. Práve toto riešenie umožňuje vektorovanie krútiaceho momentu v zákrutách AYC (Active Yaw Control), čo má konceptu priniesť stabilitu a jazdné schopnosti vodiča posúvať o „level“ vyššie. Zdrojom energie sú bližšie nešpecifikované kompaktné akumulátory umiestnené v podlahe. Mitsubishi však neprezradilo ani ďalšie technické parametre. Nepoznáme výkon, dojazd a dynamiku.
Podobne je to s interiérom zahaleným rúškom tajomstva. Japonská automobilka však prezradila, že vodičom bude pomáhať umelá inteligencia (AI) v podobe osobného asistenta. Ten má sledovať správanie vodiča a prispôsobovať činnosť jednotlivých systémov vozidla jeho požiadavkám. Zároveň môže fungovať aj ako osobný tréner. Najprv zmapuje jazdné schopnosti vodiča a na základe nich navrhne program školenia. To všetko má prebiehať hlasovou komunikáciou, presnejšie dialógom.