Od spustenia predaja sa prísun nových objednávok nezastavil a čakacia doba sa v súčasnosti pohybuje okolo jedného roka. Bentley sa navyše rozhodlo rozšíriť ponuku pohonných jednotiek o plug-in hybridnú verziu. Neutíchajúci lov na emisie oxidu uhličitého a hrozba zákazu vjazdu do centier veľkomiest pre autá so spaľovacími motormi prinútil značku poskytnúť záujemcom alternatívu.
O pohon dobíjateľného hybridu sa pravdepodobne bude starať sústava z niektorého Porsche. V hre sú hybridné sústavy modelov Cayenne a Panamera. Z hľadiska luxusu a športových predností sa dá očakávať, že voľba padne na systém z Panamery 4 E-Hybrid. Ten využíva spoluprácu 2,9-litrového benzínového šesťvalca a elektromotora. Zásoba lítium-iontových batérií pritom vystačí na 51 kilometrov čisto elektrickej jazdy. Maximálny výkon celej sústavy je 340 kW (456 k) a maximálny krútiaci moment dosahuje 700 Nm.
Bentley Bentayga plug-in hybrid sa objaví na trhu už na budúci rok. Tým sa ale rozširovanie ponuky o alternatívne pohony nekončí. Bentley postupne plánuje vytvoriť hybridné verzie zo všetkých svojich modelov. V druhej polovici budúceho roka by mal prísť na trh aj dobíjateľný hybrid Continetlal GT.

Rozhodnutie o hybridizácii modelového portfólia zo strany Bentley je o to zaujímavejšie, že jeho najväčší konkurent Rolls-Royce volí presne opačnú stratégiu. Ten nepovažuje hybridy za riešenie mobility budúcnosti. Ako alternatívu preto zvažuje len čistokrvné elektromobily. Čas ukáže, ktorá možnosť u zákazníkov zvíťazí a ktorý z výrobcov luxusných vozidiel z nej bude profitovať.