Lenže tá bola „poškvrnená“. Pritom ide v porovnaní so zvolávacími akciami veľkých automobiliek o zanedbateľný problém. Vyskytol sa na sedadlách. Bugatti dobrovoľne informovalo americký úrad NHTSA, že spoločnosť Sparco, ktorá je dodávateľom sedadiel, pochybila v ich konštrukcii. Na konzole, ktorá umožňuje sklápanie sedadiel, sa objavil zlý zvar. Rizikom je iba zmena sklonu operadla, aj to potenciálne, a navyše sa štatisticky týka iba jedného percenta z už dodaných Chironov.
To je smiešne číslo, ak uvážime, že na svete je ich zatiaľ len 47. Lenže tu ide o viac, ide o česť Bugatti. Preto automobilka okamžite skontrolovala už dodané sedadlá pre rozpracované autá a o probléme informovala dodávateľa. Ten od 27. októbra začal pre Chiron vyrábať nové sedadlá. Zároveň Bugatti informovalo o probléme zákazníkov a povolalo ich do servisov. Ak sa nebudú môcť dostaviť, pošle za nimi „lietajúci servis“. Všetky sedadlá budú kompletne vymenené. Vymeniť diel Bugatti nestačí.
Zákazníci síce nezaplatia ani cent, ale ak si uvedomíme, že každé sedadlo je vyrobené na zákazku vrátane čalúnenia, nebude to pre Bugatti lacná záležitosť, či skôr pre spoločnosť Sparco, ktorá problém spôsobila.