Toto nie je nič pre rozmaznaných chlapcov. Štýl „bobber“ vyznáva zásadu, že menej je viac. Čím viac z motorky odstránite, tým lepšie. Jedným z expertov na tieto sparťanské stroje je singapurská spoločnosť Bandit9, založená len v roku 2011. Špecializuje sa na prísne limitované série bobberov. Z každého modelu vznikne len deväť exemplárov, čím je zaručená vysoká exkluzivita.
Najnovšie dielo má názov Odyssey a je asi tým najfuturistickejším, čo zatiaľ spoločnosť vyprodukovala. A aj najautorskejším. Predchádzajúce kreácie vychádzali totiž z čínskeho derivátu BMW R, vyrábaného pod značkou Chang-Jiang, amerických „harleyov“ alebo japonských motocyklov Yamaha či Honda. Nový Odyssey však vznikal od základu v dielňach spoločnosti. Šokuje svojím telom z nerezu, ktoré pôsobí ako monolit.
V tomto kuse „železa“ je integrovaný mohutný trubkový rám, motor, nádrž aj sedadlo z pamäťovej peny a luxusnej talianskej kože. A potom je tu už len mohutná predná vidlica a minimalistické riadidlá či chrómové stúpačky. Redukované blatníky sú tu len pre efekt. To však neznamená, že Odyssey sa bráni novým technológiám. Vozovku osvetľuje výlučne diódami a prístrojový panel nahrádza projektorom premietajúcim údaje, vrátane tých z navigácie, na kapotáž.
Zákazník môže voliť „bublavý“ vidlicový dvojvalec s objemom 1,4 litra alebo tichý elektromotor. Dizajn totiž umožňuje skryť v ráme prakticky akúkoľvek pohonnú jednotku. Väčšina komponentov pochádza od exkluzívnych značiek. Kolesá Borani sú uchytené na vidlici Marzocchi a obsahujú brzdový systém Beringer. Tak ako doteraz, aj z Odyssey vznikne len deväť kusov. Cenu nepoznáme, ale pôjde nepochybne o poriadne drahú hračku.