Problémom sa stáva hlavne slabý dopyt v Spojených štátoch amerických a v Číne. Kým v Európe predaje Maserati v októbri a v novembri medziročne klesli len o štyri percentá, v USA pokles predstavuje až pätnásť percent. V prípade prémiového SUV Levante desí predstaviteľov automobilky dovoz len 750 kusov čínskym zákazníkom v októbri, čo znamená medziročný pokles 67 %.
Vedenie Maserati sa teda rozhodlo pristúpiť znovu k pozastaveniu výroby, a to vo všetkých závodoch. Továreň Grugliasco, kde sa vyrábajú Ghibli a Quattroporte, bude zatvorená až do 15. januára 2018. V rovnakom čase obnoví výrobu aj závod Mirafiori, kde schádza z liniek spomínané Levante. A napokon fabrika v Modene produkujúca GranTurismo a GranCabrio obnoví výrobu 8. januára budúceho roku.
Súčasné náročné obdobie môže mať dopady aj na budúce plány značky. Nový športový model vychádzajúci z konceptu Alfieri, ktorý mal byť hotový v roku 2020, si na svoju premiéru bude asi musieť počkať o niečo dlhšie. Maserati s plug-in hybridným pohonom avizované na druhú polovicu tohto roku nie je taktiež hotové. Do tretice sa nemusí podariť splniť ani ďalší plán automobilky, ktorý si kládol za cieľ predať v budúcom roku 75 tisíc vozidiel značky Maserati.