Genesis otvoril pilotný showroom. Od Hyundaia sa separuje

Hyundai priznal, že predaj luxusných modelov divízie Genesis bral tak trochu na ľahkú váhu. Všetko má zmeniť exkluzívna predajná sieť. Prvý dizajnový showroom otvoril v luxusnej soulskej štvrti Gangnam. Vyzerá úžasne.

10.01.2018 19:00
debata
Separáciu Genesisu od Hyundaia má zavŕšiť... Foto: Genesis
Genesis - showroom Soul 2018 Separáciu Genesisu od Hyundaia má zavŕšiť výstavba exkluzívnych dílerstiev. Prvý z nich už luxusná kórejská značka otvorila v Soule.

Ponuka novej prémiovej divízie Hyundaia sa od roku 2015 rozrástla na tri modely. A Genesis nimi útočí priamo proti nemeckej prémiovej trojke BMW, Mercedes-Benz a Audi. Lenže podcenil oblasť predaja. Díleri síce investovali do špecifických kójí v rámci existujúcej dílerskej siete Hyundaia, lenže rýchlo sa ukázalo, že to nestačí. Jednoducho, predávať mainstreamové Hyundaie a prémiové Genesis nie je to isté. Majetná klientela požadovala viac pozornosti aj služieb. A tu bol kameň úrazu.

Priznal to otvorene napríklad aj šéf austrálskeho zastúpenia Scott Grant. Ten už dávnejšie uviedol, že automobilka je prekvapená novinkami, ktorým v súvislosti s luxusnou divíziou čelí. „Naučili sme sa množstvo nových vecí, pokiaľ príde na rôzne požiadavky našich nových zákazníkov. Jednou z nich je, že klienti túžiaci po luxusných modeloch sú oveľa náročnejší ako ľudia kupujúci Hyundai i20 alebo i30. A nejde len o samotný produkt.“ Zákazníci napríklad požadovali viac času či testovacie jazdy a rozhodovali sa dlhodobo a postupne.

Architektonicky stavia nový showroom na... Foto: Genesis
Genesis - showroom Soul 2018 Architektonicky stavia nový showroom na minimalizme. Minimum materiálov a farieb nechajú spolu s homogénnym osvetlením vyniknúť to najdôležitejšie – autá.

Na to nebola sieť Hyundaia pripravená personálne ani kvalitatívne. Generálny manažér Genesisu Erwin Raphael preto vlani uviedol, že značka si vyžaduje dôslednejšiu separáciu od Hyundaia. V preklade to znamená vytvoriť exkluzívnu predajnú sieť s vlastnými showroomami. A presne na tom už Genesis pracuje. V luxusnej soulskej štvrti Gangnam otvoril pilotný showroom Genesisu. Bude vzorom pre ďalšie predajné miesta na trhoch, kde bude značka pôsobiť. Teda aj v USA a v Európe.

Dostatok miesta má zabezpečiť, aby si mohli... Foto: Genesis
Genesis - showroom Soul 2018 Dostatok miesta má zabezpečiť, aby si mohli potenciálni záujemcovia vychutnať pohľad na nové modely z dostatočného odstupu a vcelku.

Raphael tvrdí, že nový showroom stelesňuje charakter, na ktorý sú zákazníci prémiových značiek zvyknutí a zároveň prináša mnoho nového. Ako vidieť, dvojpodlažná budova s plochou 1 300 štvorcových metrov stavia na minimalizme. Dominujú tu betón, sklo a oceľ vo svojich prirodzených farbách. Napriek tomu má byť prostredie intímne a najmä vzdušné. Napriek plánovanému rozšíreniu ponuky bude v interiéri vždy dostatok miesta na to, aby si mohli zákazníci obzrieť svoj vysnívaný model zo všetkých strán a vychutnať si ho.

V pláne je aj rozsiahly testovací program, v rámci ktorého budú môcť zákazníci absolvovať niekoľko jázd. A to aj virtuálne v sektore Launch Bay, kde pomôže technológia virtuálnej reality. K dispozícii budú okruhy Urban Green, Urban Highway, Dynamic, K-Road a Short Course v rámci Soulu. Následne sa môžu posadiť za volant a auto si dokonca zapožičať na niekoľko dní. Okrem toho bude na ich zmysly útočiť špeciálna vôňa aj hudba vtvorené len pre potreby nových dílerstiev. Homogénne svetlo zabezpečia diódové panely.

Kde a kedy otvorí Hyundai ďalšie exkluzívne salóny, nie je zatiaľ známe. Európa bude nepochybne nasledovať až po USA.

© Autorské práva vyhradené

debata chyba
Viac na túto tému: #Hyundai #Soul #Genesis #Gangam
Články podľa značiek