
Nemá ísť však len o hru. Vesta S-Line by mala síce disponovať známym atmosférickým motorom 1,8i, ale s výkonom zvýšeným z 90 na 110 kW. Ešte viac radosti z jazdy má ponúknuť Vesta R, ktorá si trúfa až na 132 kW. A keďže vývoj vlastného preplňovaného motora 1,4 Turbo Lada zrušila, je pravdepodobné, že využije techniku materského Renaultu. Okrem toho sa šušká aj o možnosti využiť agregát s objemom 1,6 litra z Lady Kalina NFR, ktorý ponúka rovných 100 kW.
Vyššiemu výkonu bude prispôsobená brzdová sústava a počítať môžeme aj s úpravami interiéru, napríklad čiernym čalúnením stropu, polokoženým čalúnením anatomických sedadiel, hliníkovými pedálmi či koženým volantom a hlavicou radiacej páky. Viac sa o novinkách dozvieme asi až na augustovom autosalóne v Moskve, prípadne na niektorom skoršom svetovom autosalóne, kde by mal debutovať najprv koncept blízky sériovej verzii. A teda o čosi striedmejší, než to bolo pred dvoma rokmi.