Renault však vidí medzi Kwidom a Dusterom dostatočný priestor na ďalší model, ktorý by mal mať bližšie k triede SUV ako ku crossoverom. A mal by byť lacnejší ako rumunská „off-roadová“ legenda. Vývoj sa už začal na platforme CMF-A v indickom technologickom centre značky v Chennai. Väčší brat Kwidu nesmie pritom presiahnuť dĺžku štyri metre, aby stále spadal do nižšej daňovej triedy. Automobilka doň už investovala 400 miliónov dolárov.
Aj výrobu zabezpečí tamojší závod, no nie je vylúčené, že na rozdiel od Kwidu sa novinka dostane do Európy. Renault ju totiž označuje za globálny model. Verzia pre Európu sa však bude musieť vyrovnať s omnoho prísnejšími emisnými a bezpečnostnými normami. Otázkou potom ostáva, či dokáže aj za týchto okolností podliezť cenu Dusteru natoľko, aby si obhájila priestor. Pod kapotou máme očakávať výlučne 3-valcové motory, silnejší preplňovaný s automatom.
Pripravovaný crossover Renault predstaví na indickom autosalóne Auto Expo, ktorý odštartuje už 9. februára. Spolu s ním sa ukáže aj klasický hatchback.