Možno aj preto, že podľa doterajších informácií nie je isté, či nástupca Supry dostane logo Toyoty. Špekuluje sa, že reinkarnovaná Supra odštartuje autonómne pôsobenie divízie GR, teda Gazoo Racing, ktorá stojí za viacerými športovými projektmi, ako napríklad za ostrým Yarisom GR. Novinka by teda mohla niesť názov GR Supra. Sú to zatiaľ špekulácie, do ktorých nevniesla ostatná tlačová správa Toyoty viac svetla. Zato sa objavil únik informácií o technike, ktoré majú s najväčšou pravdepodobnosťou reálny pôvod.
Podľa nich bude novinka s rázvorom 2 470 mm dlhá 4 380, široká 1 855 a vysoká len 1 290 mm. Hmotnosť nemá presiahnuť 1 500 kg. Kupé má jazdiť na zmiešanom profile pneumatík – vpredu 225/50 R17 a vzadu 255/45 R17. O pohon sa postará radový 6-valec s objemom 3,0 litra, ktorý naznačuje spojitosť s BMW. K zadným kolesám pošle cez 8-stupňový automat 250 kW a krútiaci moment 450 Nm. Funkcia overboost však dokáže krátkodobo vyžmýkať z motora ďalších 50 bonusových newtonmetrov.
Relatívne vysoká hmotnosť tiež naznačuje, že nové kupé by mohlo byť vybavené hybridnou sústavou, o ktorej sa šuškalo už v minulosti. Dizajn bude sčasti vychádzať z atraktívneho konceptu FT-1, predstaveného už pred štyrmi rokmi, teda v roku 2014. V každom prípade, sériového modelu sa máme dočkať ešte do konca roka. Je možné, že ženevský koncept ukáže okruhovú verziu Supry, ktorá by jej mohla urobiť reklamu ešte predtým, ako začne schádzať z rakúskych montážnych liniek.