Vrchol snaženia Techrules však uvidíme až tento rok. Opäť v halách Palexpa. Do Švajčiarska privezú totiž Číňania Ren RS, ktorý sa chystá na okruhy. Aj preto ide o monopost. Opäť s talianskym dizajnom a podvozkom vyladeným spoločnosťou L. M. Gianetti, ktorá má za sebou napríklad práce na Ferrari P4/5 Competizione či funkčnom koncepte Bugatti Vision Gran Turismo. Napriek futuristickým líniám má byť Ren RS veľmi blízky sériovému modelu, a to aj z pohľadu techniky. Využiť môže až šesť elektromotorov, z toho štyri na zadnej náprave. Celkový výkon sa má vyšplhať až na 930 kW (1 262 k).
Okrem akumulátorov s kapacitou skromných 28 kWh sa bude o dostatok energie starať opäť turbína, tentoraz spaľujúca naftu. Dynamické parametre však nie sú až také ohromujúce. Ren RS má na stovku šprintovať za tri sekundy a dosiahnuť maximálnu rýchlosť 330 km/h. To dnes zvládne aj „bežné“ Ferrari 488 GTB. Osemdesiatlitrová nádrž má zabezpečiť dojazd okolo 1 170 km. RS má zatiaľ len okruhovú podobu, no Techrules chystá aj variant s cestnou homologizáciou. Prezentácia v Ženeve má pritiahnuť pozornosť investorov, keďže spoločnosť plánuje výrobu viacerých modelov a vybudovanie dílerskej a servisnej siete.