Na vývoji plug-in hybridov a najmä čistých elektromobilov pracuje intenzívne viacero koncernov. Volkswagen vytvoril novú divíziu I.D., Daimler EQ. Okrem toho tu máme na poli elektromobility aj zavedených hráčov, ako BMW s divíziou „i“ a alianciu Renault Nissan, ktorá je najväčším výrobcom elektromobilov na svete. Najmä vďaka modelom Nissan Leaf a Renault Zoe. Zato konkurenčný francúzsky koncern PSA sleduje svojich konkurentov zozadu. To sa má zmeniť.
Napokon, koncernu šéfuje bývalá hlava aliancie Renault-Nissan, Carlos Tavares, ktorý sa zaslúžil o vývoj elektromobilov. Predstavuje preto ambiciózny plán, podľa ktorého má do roku 2025 prísť na trh so štyridsiatimi elektrifikovanými modelmi, ktoré budú vybavené mlid-hybridnou, plug-in hybridnou čisto elektrickou technológiou. Carlos Tavares sa pritom ešte vlani vyjadril, že sa do vývoja a výroby elektrických áut koncern hrnúť nebude. Lenže emisie nepustia.
„Ak máme v Európe ministrov, ktorí chcú zakázať spaľovacie motory, musíme sa prispôsobiť a budeme sa musieť zmeniť. Ale pokiaľ nebude elektrifikácia do budúcna zisková, máme všetci problém,“ uviedol vo Frankfurte nad Mohanom. Nutnosť novej stratégie podporuje aj fakt, že po prevzatí Opelu sa emisné vyhliadky koncernu PSA do budúcnosti zhoršili. Francúzi totiž tvrdia, že nemecká automobilka v rukách GM im neposkytla v oblasti emisií pravdivé informácie.