
V prvom polroku sa preň v Európe rozhodlo takmer 3 000 zákazníkov. „Počiatočné predaje prevyšujú naše pôvodné plány,“ vyhlásil Biermann a dodal, že automobilka nemá dosť kapacít, aby uspokojila dopyt. Najväčší záujem je z Nemecka, teda krajiny, kde sú priaznivci hothatchov doslova odchovaní domácim Golfom GTi. Lenže tradícia dnes už veľa neznamená. A tak sa na športový derivát Hyundaiu i30 čaká šesť až sedem mesiacov. Automobilka pritom netají, že úspech i30 N ju motivuje k príchodu ďalších ostrých Hyundaiov.
Takmer realitou je i30 N Fastabck a vylúčená nie je ani crossover Kona N. Okrem toho je v pláne ďalšie „enko“, ktoré je zatiaľ zahalené rúškom tajomstva. „Je tu auto, ktoré by sme chceli do dvoch až troch mesiacov predstaviť najvyššiemu vedeniu. Dúfame, že na základe súčasnej situácie a nálady dostaneme schválenie,“ povedal Biermann. Šušká sa o tak trochu bláznivom koncepte Hyundaiu RM 16 N s centrálne uloženým motorom, ktorý by mohol dozrieť do sériovej podoby. A to by bola skutočná bomba.