Zdá sa, že SUV jej univerzálnym receptom na úspech. Pochopili to dokonca aj značky na vrchole automobilovej hierarchie. Vyšlo to Bentleyu s Bentaygou, i keď momentálne s menším poklesom záujmu, Lamborghini s Urusom a teraz Rolls-Royce s vlani predstaveným Cullinanom. Hoci Briti najprv váhali, teraz je isté, že Goodwoode urobili správny krok. Predaje spustil Rolls-Royce len na prelome rokov, no už dnes má na stole viac objednávok, ako dokáže uspokojiť. A ďalšie pribúdajú. Produkcia je vypredaná do júna.
„Rád by som nakontrahoval viac vozidiel, ale nedostanem ich, pretože automobilka vyrába na 100 % kapacity. V priebehu nasledujúcich mesiacov zvýši produkciu, ale aj tak nebudeme schopní uspokojiť dopyt po Cullinane,“ komentuje situáciu šéf značky v USA Matin Fritches. Trh za Atlantikom je pritom pre Rolls-Royce kľúčový. Práve tu končí najviac vozidiel z Goodwoodu. Na vzniknutú situáciu reagovala automobilka už vlani, keď prijala 200 nových zamestnancov. V súčasnosti ich má asi dvetisíc.Podľa Rolls-Royce Cullinan láka nielen existujúcich klientov značky, ale aj úplne nových. Dokonca ženy a mladých ľudí. Spoločnosť očakáva, že tento rok zlomí predajné rekordy. Už vlani pritom predala 4 107 vozidiel, čo bolo najviac v histórii. A to zasiahlo nové SUV do celkového výsledku len okrajovo, keďže prišlo v závere roka. V Goodwoode tak momentálne riešia skôr kapacitné a logistické problémy, ako príchod nových modelov. Ohlásenú novú generáciu limuzíny Ghost tak máme očakávať najskôr v roku 2020.