Subaru je doslova klubová značka. Môže za to jeho jedinečná koncepcia s motormi typu „boxer“ a permanentným pohonom oboch náprav Symmetrical AWD, ktorú zákazníci japonskej automobilky doslova milujú. Na tom by sa teda ani do budúcnosti nič meniť nemalo. Dizajn áno. Súčasný konzervatívny imidž predajom totiž príliš neprospieva. Japonská značka potrebuje mladších zákazníkov. A tých by mohla osloviť atraktívnym crossoverom, ako súčasťou strednodobého plánu Step. Napríklad sériovou verziou konceptu Adrenaline, ktorý automobilka predstavila na autosalóne v Ženeve.
Bohužiaľ veľa o ňom neprezradila. Krátka tlačová správa sa „točí“ len okolo dizajnu. Ten síce vychádza zo základnej filozofie „Dynamic x Solid“, ktorá má predstavovať mix radosti a pokoja, ale pridáva nový rozmer „Bolder“. Ten má na svedomí odvážnejšie tvary, ktoré neuniknú pozornosti okolia. Adrenaline tak prichádza s agresívnou plastovou ochranou nárazníkov či blatníkov, ale najmä originálnou strechou, ktorá svojou štruktúrou pripomína kabíny lietadiel. Napokon, Subaru má k lietadlám blízko. Päťdverový crossover bez spätných zrkadiel a klasických kľučiek dverí zaujme aj kontrastným modro-bielym lakovaním.