Zástupcovia automobiliek sa síce stretli, ale podľa amerického denníka The Wall Street Journal k dohode nedošlo. A to zo strany FCA, ktorému by prekážala závislosť firmy od neistého európskeho trhu. Podľa toho istého zdroja vraj rodina Agnelli, ktorá vlastní kontrolný balík FCA, nemá o transakciu s PSA záujem. Analytici však tvrdia, že by spojenie mohlo byť pre obe strany užitočné. Už len tým, že by vznikol megakoncern, vyrábajúci ročne približne deväť miliónov áut, čím by sa dostal na úroveň Toyoty, Volkswagenu či aliancie Renault-Nissan.
PSA by spolupráca uľahčila prístup na americký trh, kde sa plánuje vrátiť so značkou Peugeot. FCA by zas mohlo ťažiť z technológií PSA, napríklad v oblasti elektrifikácie vozidiel. Odmietnutie francúzskych pytačiek zo strany FCA však neznamená skončenie doterajších spoločných aktivít. Koncerny vyrábajú malé dodávky Fiat Qubo, Citroën Nemo a Peugeot Bipper, ale aj veľké dodávky Fiat Ducato, Peugeot Boxer a Citroën Jumper. Dokonca plánujú túto oblasť spolupráce rozšíriť. K veľkým dodávkam sa pridá nový Opel Movano, ktorý bol doteraz súrodencom Renaultu Master.
Ročná produkcia spoločného závodu Sevel Sur v Taliansku by tým narástla na 300 000 až 350 000 vozidiel. Keďže však ďalšia spolupráca sa nezdá reálna, PSA hľadá aj iných partnerov. Hovorí sa o Forde či dokonca o General Motorse, od ktorého Francúzi kúpili značku Opel.