V krajine vychádzajúceho slnka došlo 1. mája k zmene panovníka. Cisára Akihita vystriedal jeho syn Naruhito. V Japonsku znamená zmena hlavy štátu aj zmenu epochy. Obdobie súčasného cisára dostalo názov Reiwa, čo v preklade znamená obdobie harmónie. Japonský cisár nemá zákonodarnú ani exekutívnu právomoc. Jeho hlavnou úlohou je štát reprezentovať. To je pozícia, ktorá si vyžaduje patričný automobil.
V súvislosti s vozovým parkom sa najčastejšie spomínajú posty prezidentov Spojených štátov amerických a Ruskej federácie. Kým prezident USA využíva špeciálne navrhnutý Cadillac, ruský prezident minulý rok po prvý raz vyskúšal novú limuzínu domácej výroby Aurus Senat. Obe tieto autá vynikajú majestátnymi rozmermi a zvýšenou bezpečnosťou. Nemožno tvrdiť, že by s nimi japonský cisár chcel súťažiť, no jeho budúce služobné vozidlo bude takisto vynikať.
Novú limuzínu pre hlavu štátu vyrobí najväčšia japonská automobilka Toyota. Ako základ poslúži vlajková loď Century, ktorá je k dispozícii len na japonskom trhu. Hoci nejde o vývozný artikel, parametrami, pohonnou jednotkou aj výbavou môže pokojne konkurovať limuzínam ako Rolls-Royce Phantom, Bentley Mulsanne alebo spomínaný Aurus Senat. O jej pohon sa stará hybridný päťlitrový osemvalec s výkonom 317 kW (425 k), ktorý roztáča kolesá zadnej nápravy. V Japonsku je tento model vyrábaný ručne a za mesiac vznikne iba 50 kusov.
Vo vnútri čaká na posádku prvotriedna kvalita a mimoriadne luxusná výbava vrátane audiosústavy s 20 reproduktormi a 11,6-palcovou obrazovkou infotainmentu pre zadných cestujúcich. Vzhľadom na parametre auta neprekvapí ani základná cena 19 600 000 jenov, čo je v prepočte približne 158 000 eur.
Pre japonského cisára Toyota vyrobí špeciálnu verziu modelu Century. Okrem mimoriadnych prvkov poukazujúcich na výnimočnosť „zákazníka“, bude cisárska limuzína kabrioletom. Pôjde o značne nákladnú a komplikovanú prestavbu, keďže celá karoséria bude musieť byť dodatočne vystužená. Ďalšou náročnou úlohou bude skonštruovať mechanizmus skladacej strechy, keďže jej rozmery budú, rovnako ako rozmery auta, impozantné.
V hre je aj riešenie prostredníctvom karosérie Landaulet, ktorá je takpovediac kabrioletom len pre zadných cestujúcich. Takto situáciu vyriešili Lexus a belgická firma Carat Duchatelet v prípade svadby monackého kniežaťa Alberta s Charlene Wittstockovou. Výsledkom bol unikátny Lexus LS 600h L Landaulet.
Ďalším dôkazom, že Toyota nepatrí medzi nováčikov vo výrobe zákazkových automobilov, je Toyota Century patriaca výkonnému riaditeľovi celého koncernu Akiovi Toyodovi. Ten sa vozí vo vlajkovej lodi vylepšenej športovou divíziou Gazoo Racing. Tá sa od štandardnej verzie odlišuje špeciálnymi zliatinovými diskami, čiernym spojlerom na veku kufra, červenými linkami na nárazníkoch a bočných prahoch, zníženým podvozkom a pohonom oboch náprav.