VW Golf: Ôsmu generáciu nachytali v Madride. Bez kamufláže!

Premiéra ôsmej generácie Golfu prebehne ešte tento rok. Ustrážiť ju pred zrakom nechcených objektívov je čoraz ťažšie. Potvrdzujú to aj najnovšie snímky novej európskej ikony. Nie sú síce kvalitné, ale prvýkrát ukazujú Golf bez kamufláže.

13.08.2019 06:00
debata (4)
Dizajn Golfu prešiel evolúciou. Najväčšou... Foto: Youtube
VW Golf - 2020 Dizajn Golfu prešiel evolúciou. Najväčšou zmenou sú nové, užšie svetlá a nové logo.

Golf ôsmej generácie sme mali vidieť už na autosalóne vo Frankfurte nad Mohanom. Problémy s jeho revolučným softvérom nakoniec spôsobili, že si miesto premiéry vymenil s inou dôležitou novinkou – prvým novodobým elektromobilom VW ID. 3. Ten debutuje ako prvý a Golf na samostatnej akcii až niekedy v novembri. V každom prípade má byť termín spustenia výroby dodržaný. Stane sa tak ešte tento rok, hoci už bol v hre nový februárový termín. A aj prvé kusy majú byť doručené zákazníkom ešte pred koncom decembra. Trvá na tom sám šéf koncernu VW Herbert Diess.

Interiér bude prepracovaný na nepoznanie.... Foto: Volkswagen
VW Golf - 2020 Interiér bude prepracovaný na nepoznanie. Analógové prístroje nahradia displeje.

No aj posun premiéry robí Volkswagenu starosti. Zvýšila sa tým totiž pravdepodobnosť šírenia neoficiálnych snímok novinky na internete. Koluje ich tam už dosť, doteraz však vždy aspoň s minimálnou kamuflážou. Tie najnovšie sú iné práve tým, že ukazujú Golf VIII úplne odhalený. Zachytený bol počas natáčania reklamného spotu v Madride. V uliciach veľkomesta neunikol pozornosti okoloidúcich. Snímky síce nie sú kvalitné, vznikli pravdepodobne s mobilným telefónom, ale na druhej ukazujú finálnu podobu. A tá neprekvapí, Golf ostane v oblasti dizajnu verný evolúcii.

Elektrická verzia e-Golf už v pláne nie je.... Foto: Youtube
VW Golf - 2020 Elektrická verzia e-Golf už v pláne nie je. Zastúpi ju nové ID. 3
Najväčší rozdiel máme očakávať v kabíne, kde automobilka hovorí o revolúcii. Nový Golf má byť stále on-line a jeho digitálny kokpit a asistenčné systémy sa majú stať referenčné pre konektivitu a bezpečnosť. Pod kapotou počíta Golf len s trojvalcom 1,0 TSI a so štvorvalcom 1,5 TSI Evo s vypínaním dvoch valcov. Dieselovú ponuku zastúpi 4-valec 2,0 TDI spojený s mildhybridnou sústavou so 48 V elektrickým okruhom a podľa najnovších informácií predsa len aj menší diesel 1,5 TDI, ktorý nahradí známy agregát 1,6 TDI. Mohol by mať tri valce. Až neskôr pribudne hybridná a plug-in hybridná verzia GTE.

© Autorské práva vyhradené

4 debata chyba
Viac na túto tému: #Volkswagen #VW #VW Golf
Články podľa značiek