Bugatti nedávno dosiahlo na nemeckom testovacom polygóne Ehra-Lessien svetový rýchlostný rekord medzi sériovo vyrábanými autami. Jeho Chiron Supersport s výkonom 1 600 koní dosiahol maximálku neuveriteľných 490,484 km/h. Za sebou tak nechal švédsky hyperšport Koenigsegg Agera o viac ako 32,5 km/h. Odpoveď malej švédskej manufaktúry síce ešte neprišla, no tá sa rozhodla zviditeľniť v inej disciplíne. Zlepšila svoj vlastný svetový rekord v zrýchlení z 0 na 400 km/h a opätovnom zastavení. Pôvodná hodnota Agery RS znela 33,29 sekundy.
Teraz Koenigsegg nasadil do boja výkonnejšiu Regeru. Pilot Sonny Persson zvládol túto disciplínu za 31,49 sekundy. V porovnaní s Agerou sa teda Regera zlepšila takmer o dve sekundy. Čo je však pre spoločnosť Koenigsegg dôležitejšie, ukázala opäť dlhý nos súperovi z Molsheimu. Bugatti Chiron je totiž držiteľom času 42 sekúnd, na čom sa od roku 2017 nič nezmenilo. A zdá sa, že sa ani nezmení, keďže Bugatti oznámilo, že v rekordných jazdách pokračovať nemieni, pretože už viackrát dokázalo, že je najlepšie.
Samozrejme, myslelo tým súperenie v maximálnej rýchlosti. Lenže ani tu nemusí ostať kameň na kameni. Rekordy sú vratké a sú tu na to, aby sa prekonávali. Možno aj preto vo videu Christian von Koenigsegg naznačuje, že jeho firme sa podarilo zlomiť aj ďalšie rekordy. Ktoré to sú, síce neuviedol, ale nie je vylúčené, že Regera mohla zlomiť väz Chironu aj v tomto smere. O čo ide, si zatiaľ Koenigsegg necháva sám pre seba. Napokon aj s oznámením o superčase v disciplíne 0 – 400 – 0 km/h prišiel švédsky výrobca s týždňovým odstupom.