
Premiéra prvého pikapu Tesly s excentrickým dizajnom, ale aj názvom Cybertruck naozaj šokovala svet. Okrem samotného auta na to bol aj ďalší dôvod. Cybertruck mal byť totiž extrémne odolný voči poškodeniu. Až tak, že jeho karoséria z 38-krát pevnejšej ocele, ako je štandard, a aj okná, mali mať blízko k balistickej ochrane, ktorá sa zväčša inštaluje na zákazku v špecializovaných spoločnostiach. Údery veľkým kladivom síce Cybertruck prežil bez šrámov, no potom prišla na rad oveľa ťažšia disciplína.
Šéfdizajnér Tesly Franz von Holzhausen hodil na presklenú plochu okna oceľovú guľu. V tomto prípade však mala Tesla smolu. V skle sa vytvorila diera, pritom na ňom nemal ostať ani škrabanec. Šokovaný Musk sa rozhodol pre reparát na zadnom nepoškodenom okienku. No aj tento pokus zlyhal. Oceľová guľa sa síce do kabíny nedostala, ale v okne zo špeciálneho skla Tesla Armor Glass vznikla ďalšia diera. Horšie pocity prežívalo hádam len Volvo, keď si jeho vtedy nový prednárazový systém nevšimol prekážku a pred zrakmi novinárov z celého sveta ním vybavený sedan nabúral s rovnakou „gurážou“ ako každé iné auto.„Nechápem ako sa to mohlo stať. Hodili sme tú istú guľu na to isté sklo veľakrát pred prezentáciou a ani ho to nepoškrabalo,“ povedal Musk k videu, ktoré dokazovalo, že si nevymýšľa. Až teraz však vysvetlil, čo vraj rozbitie spôsobilo. „Chlapci si neuvedomili, že keď pôjdu na sklo najprv kladivom, tak jeho štruktúru oslabia natoľko, že po následnom náraze oceľovej gule praskne.“ Pri druhom pokuse si pre zmenu zas Musk neuvedomil, že okno v druhých dverách nie je „nepriestrelné“. Samozrejme, o nič nejde. Od civilného pikapu nik neočakáva bojové akcie, ale ak v Tesle fungujú aj iné procesy s takou dávkou „improvizácie“, tak to nemusí byť dobrým znamením.