Zatiaľ čo európske autosalóny doslova vymierajú, na ten v indickom Dillí dorazila väčšina svetových hráčov. Niet sa čo čudovať, miliardová India je trhom budúcnosti. Očakáva sa podobný scenár ako pred rokmi v Čínou. Na Auto Expo nemôže chýbať ani Suzuki, presnejšie Maruti Suzuki, indická divízia japonskej automobilky. V Indii má totiž už roky mimoriadne silnú pozíciu, takú silnú, že jej ju závidí aj koncern Volkswagen. O postavení Maruti Suzuki svedčí fakt, že na autosalóne vystavuje hneď 17 modelových radov! To je čosi, o čom sa nám v Európe nemôže ani snívať. A dokonca aj jeden koncept.
Volá sa Futuro-e a naznačuje, že aj Suzuki mení postoj k čistým elektromobilom. A čo viac, štúdia koketuje s témou módneho SUV-kupé. Takže tu máme čosi, čo je šité skôr na mieru Európy zošnurovanej uťahujúcimi sa emisnými normami, ako pre Indiu s benevolentnou ochranou životného prostredia. Napokon, experti zdôrazňujú, že viacero vozidiel, predstavených v tomto regióne časom zamierilo smerom na západ. Škoda, že Suzuki o Futuro-e neprezradilo žiadne detaily. Vidíme len atraktívny dizajn so splývavou kabínou a pomerne agresívnou prednou „maskou“.
Tajomstvom ostáva výkon, kapacita batérií, dojazd a všetko ostatné. V každom prípade koncept naznačuje, že Suzuki, podobne ako Mazda, sa časom produkcii elektromobilu nevyhne. Bez batériového modelu nedokáže totiž vyhovieť v Európe nastaveným limitom, a to napriek tomu, že vyrába jedny z najľahších a najúspornejších áut. Navyše, vybavených v sérii mild-hybridnou technológiou. S pomocou štartér-generátora môžu totiž od tohto roka rátať všetky v Európe predávané modelové rady – Ignis, Swift, Vitara aj SX4 S-Cross. Výnimkou je off-road Jimny.