Obrazovky sa za posledné roky stali neoddeliteľnou súčasťou automobilových interiérov. Okrem infotainmentov ich nachádzame aj v úlohe prístrojových štítov a dokonca sa na ne v niektorých autách premieta obraz zo spätných zrkadiel. Kým posledná možnosť je zatiaľ výsadou drahších modelov, informačno-zábavné systémy a prístrojové dosky využívajú displeje už aj v lacnejších autách.
Palubnej doske vo väčšine prípadov dominujú dotykové obrazovky. Prístrojové štíty sú tradične dvojrozmerné. Nemecká spoločnosť Continental sa to rozhodla zmeniť. V spolupráci s prémiovou značku Genesis patriacou koncernu Hyundai-Kia vybavili debutujúce SUV GV80 novou generáciou prístrojového displeja. Jeho základnou pridanou hodnotou je, že údaje zobrazuje trojrozmerne.Umožňuje to paralaxná počítačová grafika, ktorá rozdeľuje obraz do dvoch rovín. Ľudskému pozorovateľovi sa premietaný obraz javí ako priestorový. Kvalitu obrazu navyše dotvára vnútorná kamera sledujúca pohyb očí vodiča. Práve tento prvok systému plní zároveň aj bezpečnostnú funkciu, keď dokáže rozpoznať únavu alebo rozptýlenie.
Predstaviteľ Continentalu Frank Rabe vysvetlil, že veľkokapacitný displej s autostereoskopickou technológiou 3D prispieva k lepšej interakcii medzi človekom a strojom a zároveň ide o základ ďalšieho vývoja trojrozmerného kokpitu automobilov. V budúcnosti by sa táto technika mohla rozšíriť aj na ďalšie obrazovky v interiéri. Nejde o sci-fi, keď uvážime, že pred pätnástimi rokmi by asi málokto uveril predpovedi, že dotykové displeje sa za niekoľko rokov stanú samozrejmosťou v takmer každom automobilovom segmente.
Súčasne dostanú zákazníci ďalšiu možnosť prispôsobiť si vnútro auta podľa vlastných predstáv. Dnes sa zväčša musia rozhodnúť, či uprednostnia klasické analógové ukazovatele alebo si zvolia displej s variabilným zobrazením údajov. Nová technika Continentalu umožňuje premeniť staromódny dizajn na „futuristické retro“.